Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Błąd jak poniżej tylko przy nadawaniu UPS paczkomat ok, niezależnie czy jest to Allegro UPS SMART, czy tak jak na załączniku na umowie swojej. Temat zgłoszony w poniedziałek z informacją, że problem został rozwiązany, natomiast dalej jest to samo więc gdzie mam szukać pomocy, na drugim koncie, etykiety się generują, wszystkie "spięcia" przewoźnika z allegro jak najbardziej prawidłowe. Na koniec dodam, że często po zmianie sytemu nadawania wyskakuje błąd o niemożliwości dostarczenia pod wybrany kod pocztowy, innymi słowy przewoźnik nie obsługuje tych adresów, a miało być tak pięknie....🙄 Proszę Allegro wykaż się.
@Konrad_Lingerie Zajmiemy się tym, ale poproszę o numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja.
@Konrad_Lingerie Dziękuję, dostałam już potwierdzenie, że to nie jest problem związany z nowym systemem, lecz błąd po stronie przewoźnika. Próbujemy wspólnie znaleźć rozwiązanie tej sytuacji, ale w międzyczasie jedyne co mogę Ci zaproponować to zamówienie "Bez podjazdu", a potem w Szczegółach zamówienia domówienie go przez przycisk "ZAMÓW PODJAZD". To może pomóc w tej sytuacji.
Niestety takie rozwiązanie nie daje rezultatu, wspomagamy się zewnętrznym system do nadawania dostarczonego przez UPS.