Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Przy wystawianiu nowej oferty, przez opcję "wystaw podobną" dostaję błąd:
Chcę wystawić nową ofertę dla produktów po zwrocie i nie wiem co robię źle. Mogę liczyć na pomoc?
@pokablu_com czy wystawiasz oferty według instrukcji z naszej pomocy?
Jeśli tak, to podaj przykładowe numery ofert, których dotyczy problem.
@pokablu_com skonsultuję sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@pokablu_com weryfikacja wskazuje na to, że prawdopodobnie edytowałeś ofertę w dwóch miejscach. Draft tej oferty został usunięty. Podczas integracji aplikacji powinieneś zmienić ustawienia. Niestety ofertę musisz wystawić od nowa, nie da się tego zrobić przez opcję wystaw podobną.
Załączam zrzut ustawień, które spowodowały tę sytuację.
No dobra, chyba jednak jestem mało rozgarnięty, bo nie potrafię znaleźć tych draftów ofert. Korzystam z integracji z Apilo, ale tam też nie widzę ustawień, o których mowa wyżej.
Próbuję wystawić inną ofertę. Zaczynam od zera (nie przez wystaw podobne) i mam dokładnie ten sam błąd co wcześniej. Próbowałem na piechotę z poziomu Sales Center i mam ten sam błąd. Z integracji apilo też nie udaje mi się wystawić produktu.
prawdopodobnie edytowałeś ofertę w dwóch miejscach
Jakie to mogą być miejsca i gdzie to widać?
@pokablu_com jeśli w Sales Center również ten problem występuje, proszę Cię o przesłanie dokładnych zrzutów ekranu krok po kroku, z każdego wykonywanego etapu. Ważne, aby na zrzutach było widać całe okno przeglądarki, pasek adresowy strony oraz datę i godzinę.