Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dwóch różnych klientów, dwa różne adresy obydwa zamówienia ze SMART
Szykuję przesyłki przez InPost Menager Przesyłek i nie znajduję jednego adresu. 🤔
Wracam do zamówień na Allegro i widzę, że obydwa zamówienia są przygotowane do wysyłki, z numerami przesyłki InPost !!!!! 🙄
Sprawdzam!!! Obydwa zamówienia mają ten sam numer i wygenerowana etykieta z adresem przesyłki której nie było w InPost Menager Przesyłek. 😳
Kontakt telefoniczny z InPost bez problemu, Info - Allegro źle wygenerowało etykiety !!! ☹️
Co mam z tym zrobić? 🤕
@jakprzyjemnie-pl do allegro maja babola w przekazywaniu danych 😞 https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6b0fd6c3-e25e-4e61-a1da-ed23df85af7e
Dziękuję !
Już dogrzebałem się do KONTAKTU. Zgłosiłem i czekam na info.
@jakprzyjemnie-pl, widzę, że otrzymałeś od nas odpowiedź w korespondencji mailowej. Poproszono Cię o podanie numerów zamówień, których dotyczy ten problem oraz o szczegółowe informacje dotyczące generowania etykiety.