anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd w etykietach InPost Smart , do kogo mam to zgłosić?

Idź do rozwiązania
jakprzyjemnie-pl
#7 Wielbiciel#

Dwóch różnych klientów, dwa różne adresy obydwa zamówienia ze SMART 

Szykuję przesyłki przez InPost Menager Przesyłek i nie znajduję jednego adresu. 🤔

Wracam do zamówień na Allegro i widzę, że obydwa zamówienia są przygotowane do wysyłki, z numerami przesyłki InPost !!!!! 🙄

Sprawdzam!!! Obydwa zamówienia mają ten sam numer i wygenerowana etykieta z adresem przesyłki której nie było w InPost Menager Przesyłek. 😳

Kontakt telefoniczny z InPost bez problemu, Info - Allegro źle wygenerowało etykiety !!! ☹️

Co mam z tym zrobić? 🤕

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
kostas11
#21 Demiurg#

@jakprzyjemnie-pl do allegro maja babola w przekazywaniu danych 😞 https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6b0fd6c3-e25e-4e61-a1da-ed23df85af7e

________
Κώστας
oznacz moderatorów
jakprzyjemnie-pl
#7 Wielbiciel#

Dziękuję !

Już dogrzebałem się do KONTAKTU. Zgłosiłem i czekam na info.

 

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@jakprzyjemnie-pl, widzę, że otrzymałeś od nas odpowiedź w korespondencji mailowej. Poproszono Cię o podanie numerów zamówień, których dotyczy ten problem oraz o szczegółowe informacje dotyczące generowania etykiety.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów