Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Paczka została przeze mnie poprawnie wysłana z paczkomatu do klientki za pomocą usługi Allegro Smart!. Niestety, otrzymałam informacje, że to nie klientka odebrała paczkę ponieważ nie dostała wiadomości sms i nie wiedziała, że paczka została już doręczona. Jednak status na stronie InPost wskazuje że ktoś tą paczkę odebrał z paczkomatu.
Z moich analiz wynika, że system Allegro źle przekonwertował numer podany przez klienta(dwie pierwsze cyfry się nie zgadzają, a potem zaczyna się numer klientki ucięty o ostatnie dwie cyfry). Tak czy inaczej numery zaczynające się od „30…” nie istnieją w Polsce więc pytanie jest kto i w jaki sposób mógł ustawić status tej paczki jako odebraną skoro informacje o możliwości jej odbioru dotarły tylko na nieistniejący numer.
W rezultacie mimo że zarówno ja jak i moja klientka zrobiła wszystko poprawnie, to paczka nie dotarła do odbiorcy. Zarówno serwis Allegro jak i InPost "umywają ręce" od odpowiedzialności twierdząc, że to ja ponoszę odpowiedzialność za sprawę bo to moja paczka i powinnam zwrócić klientce pieniądze lub wysłać produkt na nowo.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?
@AHaladus może zaczytało prefix Polski 48
Sprzedajesz jako firma. Odpowiadasz za paczkę do momentu faktycznego wejście w posiadanie przez kupującego. Sam status na stronie nie wystarcza. Po twojej stronie należy złożyć reklamacje.
Nie ulega wątpliwości, że klientce należy się niezwłoczny zwrot wpłaty lub następna bezpłatna wysyłka. Ona nie musi czekać na rozpatrzenie złożonej przez Ciebie reklamacji w InPost, a z tego co tu inni piszą wynika, że InPost wyjątkowo niechętnie uznaje reklamacje i wypłaca odszkodowania sprzedawcom.
@xyz96 wyjatkowo niechętnie - to w tym wypadku eufemizm...