Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ ,kupująca napisała nam w wiadomości,że otrzymała mniejszą kwotę zwrotu,niż opłacone zamówienie.My zwróciliśmy jej pełną kwotę 219zł,a klientka zgłasza że otrzymała 214zł
Możecie to wyjaśnić? nr zwrotu f2108fb9-cf23-11ed-8de6-91e197c360ed
@ebutypl Cześć. Poproszę o numer zamówienia lub login konta, z którego dokonany sprzedaży.
A,przepraszam,nie przelogowałem się.Sprzedaż z konta na-obcasach,nr zwrotu podałem wyżej
@ebutypl Ja również widzę kwotę zwrotu w wysokości 219,00 PLN. Prześlemy klientce potwierdzenie przelewu na adres mejlowy, będzie mogła tę sprawę wyjaśnić w swoim banku.
Chyba, że Bank pobiera jakąś prowizję za przyjęcie zwrotu, to oczywiście Allegro powinno pokryć koszty tej prowizji, (bo konsument ma otrzymać wszystkie koszty wpłacone), a jeśli nie Allegro to nalezało by to zcedować na sprzedawców, poprostu dopisać do ich rachunku, jak dopłaty DPD
@Halfrunt ,naprawdę jesteś zdania,że za złodziejskie praktyki banku,przypominam klienta banku,karany ma być sprzedawca? Nie mówię że w tym przypadku,ale jeśli klient ma jakiś parabank który go łupi,to konsekwencje mają ponosić osoby trzecie?
@ko_alka Dziękuję za wyjaśnienie