anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędna punktacja za zwroty wplat

Autoruso
#7 Wielbiciel#

Pisałem już wcześniej w tej sprawie ale nadal otrzymałem zdawkowe informacje na zasadzie wytnij wklej niezgodne z Państwa zasadami. Otrzymałem bowiem zaniżona ilość punktów w jakości sprzedaży za nieterminowe zwroty wpłat. W ciągu 30 dni mieliśmy kilkanaście lub kilkadziesiąt zwrotów. Wszystkie zostały wykonane w terminie. Mimo wszystko w systemie uznano, że zwrot był tylko jeden i nie został wykonany w terminie. Nadmiernie, że zwrot dotarł do nas dopiero wczoraj więc nie mógł by. uznany za nieterminowy. Po pierwsze zgodnie z waszymi zasadami nie muszę robić zwrotu jeśli wymieniam towar na inny co też zostało zrobione. Po drugie odjęto mi max 50 punktów podczas gdy wszystkie inne zwroty zostały wykonane prawidłowo a jest ich cala masa. Procentowo więc nadal to się nie zgadza. Po trzecie mam całą masę takich zwrotów w których wymieniliśmy towar na nowy i nie było za to ujemnych punktów. Nie mam możliwości zwrotu wpłaty jeśli wymieniłem towar. To są wasze zasady do których ja się dostosowałem. Jest to ewidentny błąd systemu, który pojawił się już drugi raz. Ostatnio wykluczyliscie taką ocenę z tym samym problemem. No i na koniec jak można było zakwalifikować ten zwrot jako nieterminowy skoro on dopiero wczoraj został nam dostarczony. Mamy masę zwrotów z różnych powodów i nie zawsze zwracamy wpłaty tylko wymieniamy towar. Wczoraj były 2 takie. Czy mam podać przykład? Jeszcze raz informuje, że ja zrobiłem wszystko zgodnie z zasadami a błąd leży po stronie waszego systemu. Prosze więc o szybką reakcję i wykluczenie aukcji z systemu punktowego.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Autoruso Cześć. Podaj proszę przykład zamówień, w których zleciłeś zwrot pieniędzy, a system tego nie zliczył. Czy zwroty zlecałeś przez Allegro czy bezpośrednio na konto klienta? 

oznacz moderatorów