anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędne naliczanie prowizji

mimet
#8 Zapaleniec#

 Witam, załączam 2 zrzuty ekranu gdzie widać jak Allegro nalicza prowizje, jakim prawem sami piszą ze łącznie z prowizja za wyróżnienie jest to 6.85 a naliczają 9.52???

dla jasności nie kłócę się o 2 zł ale znając życie takich opłat jest więcej i w skali miesiąca robi się duża kwota. Proszę o odpowiedz co dalej zrobić aby dostać zwrot za blednie naliczona prowizje E6BC8ECD-9460-4585-89FE-B51CB2A3744B.png

98D2D69D-6AC8-4573-A819-BAB9A4A12EE8.png

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

Doliczyłeś do tego od wysyłki?

oznacz moderatorów

mimet
#8 Zapaleniec#

8.99 za paczkomat, to nie powinno być doliczone 0.89 zł jednorazowo ?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A dlaczego nie?

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Allegro pobiera również prowizję od kosztów przesyłki ,co nie wygląda uczciwie ale jest zgodne z ich regulaminem.

oznacz moderatorów

mimet
#8 Zapaleniec#

Paczkomat za 8.98

oznacz moderatorów

mimet
#8 Zapaleniec#

Paczkomat za 8.99

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#12 Orędownik#

Allegro nalicza również koszt prowizji od przesyłki - nijak to ma się do zgodności z "dobrymi zasadami  handlu" - czego Allegro wymaga od sprzedających, jest jednak zgodne z regulaminem Allegro. 

Allegro jest tak skonstruowane, że nie przynosi strat od żadnej transakcji. Nawet jeśli jest to zwrot - sprzedawca traci, a Allegro zarabia. 

Wiele osób po prostu "odpuszcza" takie rzeczy. Składanie reklamacji na kwotę odzyskania 1-2 zł prowizji po prostu mija się z celem. Owszem, można toczyć "batalie" i składać wnioski - jak ktoś ma czas i ochotę. Dla 1,50 zł muszę złożyć odwołanie, opisać sytuację, dołączyć załączniki, itp. Dla mnie to realny koszt kilka zł.  To jest po prostu chore...

Np. sytuacja - kupująca kupiła 2 przedmioty, wysyłka jedną przesyłką. Nie odebrała przesyłki, Domagała się zwrotu kosztów nawet w dyskusji na Allegro. Zwróciłem jej całość kosztów za obydwa przedmioty przez Allegro Finanse. I wniosek do ALL o zwrot prowizji - za jeden przedmiot zwrócili prowizję, za drugi nie - nawet nie chcę tutaj przytaczać bzdurnych powodów odmowy - to byłby wstyd dla Allegro. Oczywiście musiałem złożyć odwołanie, opisać sytuację, w odpowiedzi otrzymałem info, że reklamacja została uwzględniona na podstawie załączonego dowodu zwrotu wpłaty przez kupującego - to jest totalna paranoja...

oznacz moderatorów