Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Mam wrażenie że system serwisu źle rejestruje wysyłane przez nas przesyłki, przez co nawet jak są wysłane terminowo to w statystykach widnieją jako wysłane po terminie.
Zgodnie z deklaracją zamówienia zakupione od poniedziałku do piątku do godziny 14 są wysyłane tego samego dnia. Na pewno większość udaje nam się zrealizować, jednak wedle systemu mamy informację : "Tego samego dnia wysyłasz tylko 27% przesyłek zgodnie z deklaracją."
Powinno to być na poziomie 97% tak jak w statystykach dodanych numerów w terminie, bo wszystkie przesyłki do których są dodane numery sa od razu wysyłane.
Nawet sprawdzając raport zamówień które niby wysyłam po terminie to po śledzeniu przesyłki widać że są wysyłane terminowo .
Dla przykładu zamówienie z raportu: 07ab21e0-85fd-11ee-ab17-131f8aea72ce - zakup w sobotę 18 lis 2023, 11:27 , zamówienie zgodnie z deklaracją powinno być nadane najpóźniej w poniedziałek 20 listopada, i zostało to uczynione, i paczka dociera do klienta następnego dnia roboczego czyli 21 listopada i jasno to widać po śledzeniu przesyłki, a mimo to zaliczone jest jako nie nadane w terminie
Inny przykład zamówienia z raportu af8529d0-826d-11ee-87d9-51af3ffda314 - zakup w poniedziałek w nocy 13 lis 2023, 22:44, wysyłka powinna odbyć się dnia następnego 14 listopada, i zostało to uczynione i paczka dociera do klienta już następnego dnia (https://sprawdz.dhl.com.pl/szukaj.aspx?m=0&sn=26795132544) a mimo to również zaliczona jako nie nadana w terminie
Jeszcze jeden przykład: zamówienie 2592e770-8462-11ee-9202-d9a91c766062 zakup w czwartek 16 lis 2023, 10:26 więc wysyłka musi się odbyć tego samego dnia, zostaje to uczynione, przesyłka dociera do adresata następnego dnia 17 listopada (https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=641922086305500130024400) a zamówienie też zaliczone jako nie nadane w terminie. I tak jest praktycznie z każdym zamówieniem w raporcie gdzie mimo, że wysyłamy w terminie zgodnie z deklaracją to system zalicza je jako wysłane po terminie.
Negatywnie wpływa to na nasze statystyki i informacje w ofertach odnośnie przewidzianego czasu dostawy, gdzie zamiast dostawy na jutro wskazuje jakby dostawa miała być dopiero na pojutrze. Proszę o wyjaśnienie problemu z czego to wynika? Ktoś już się z tym spotkał?
@Ectro przepraszam, że czekałeś na odpowiedź, rozumiem, że masz na myśli miarę: "Procent zamówień z szybką dostawą", który obecnie z ostatnich 30 dni wynosi 25,14 %, ta miara to procent zamówień, które Twoi kupujący dostali następnego dnia kalendarzowego po płatności lub po złożeniu zamówienia za pobraniem.
W podanych przez Ciebie przypadkach, kupujący otrzymał przesyłkę następnego dnia tylko w przypadku zamówienia nr 2592e770-8462-11ee-9202-d9a91c766062.
Dodam, że żadna z przesyłek nie ma statusu "opóźniona", ale kupujący na trzy podane przez Ciebie zamówienia, otrzymali przesyłki następnego kalendarzowego dnia tylko w jednym przypadku.
07ab21e0-85fd-11ee-ab17-131f8aea72ce zamówienie złożone 18/11, dotarło 21/11,
af8529d0-826d-11ee-87d9-51af3ffda314 zamówienie złożone 13/11 dotarło 15/11.