Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałem się zapytać jak należy postąpić i jakie jest właściwe (przede wszystkim prawne) zachowanie w przypadku:
Klientowi został wysłany błędnie zły towar (inna książka jak najbardziej błąd sprzedającego), klient stwierdził, że już nie potrzebuje tej, której zamówił i rezygnuje z zakupu. Klient poproszony o odesłanie błędnie wysłanej książki w ramach zwrotu (zakup smart co widać w przesyłce za zero i oznaczeniem smart - choć sam klient twierdzi, że nie ma smarta, a także poinformowany, że jeżeli wyśle na swój koszt to też zostaną mu zwrócone dodatkowe środki za zwrotną przesyłkę) stwierdził, że nic nie będzie odsyłać.
Chodzi mi właściwie generalnie o prawną stronę - czy nawet jeśli został wysłany błędny towar to MUSI odesłać nawet ten błędny towar, żeby można było rozpatrzyć zwrot czy może sobie go przywłaszczyć.
Czy jeżeli nie odeśle towaru co klient deklaruje we wiadomości mam prawo nie zwracać środków.
***Nie pytam o konsekwencje jakiś łapek, opinii itp. kagańców sprzedawców.
@starywiarus_pl Prawnie wygląda tak - Klient złożył Ci reklamację natomiast Ty musisz się do niej odnieść i udzielić odpowiedzi w obowiązującym terminie . Jeśli warunkujesz rozpatrzenie zwrotem towaru reklamację uznajesz jako niezasadną jako powód podając ,, brak zwrotu towaru do reklamacji ,,
Oczywiście odpowiedziałem w terminie (po godzinie) i wszystko jest "na papierze" we wiadomościach Allegro. Dziękuję!