Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klientka błędnie zgłosiła zwrot towaru. Sytuacja wygląda tak, że dokonała zakupu dwóch podobnych produktów - jednego wcześniej i drugiego później na naszej aukcji. Chciała zgłosić zwrot tego pierwszego, lecz błędnie zrobiła to z naszym produktem. Dodatkowo odesłała ten przedmiot na nasz adres i paczka do nas dzisiaj trafiła. Co więcej, zamówienie od nas wczoraj zostało wysłane do klientki i dopiero dzisiaj będzie miała możliwość wybrania go z Paczkomatu. Jak wyjść z takiej sytuacji? Oczywiście, będziemy odsyłać jej tę otrzymaną przesyłkę, lecz co dalej ze zgłoszonym zwrotem w panelu sprzedaży?
Pozdrawiamy
jp_garage_shop
@jp_garage_shop Cześć. 🙂 Nic nie musisz robić ze zgłoszonym zwrotem. Ewentualnie dla zabezpieczenia możesz poprosić, żeby Klientka napisała Wam wiadomość, że chce anulować odstąpienie od umowy. Odeślijcie błędnie nadany zwrot, a wysłaną paczkę Pani odbierze z Paczkomatu i będzie cieszyła się swoim zamówieniem. 🙂