Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ocena produktu. Witam , kupujący wystawił mi pozytywny komentarz choć ocena była zaniżona oraz dał opinie o produkcie która nie jest dobra według mnie . Po kontakcie z kupującym i wyjaśnieniu sprawy złożyłam prośbę o usunięcie komentarza co kupujący zrobił i wystawił nowy na 5 gwiazdek wszystko, natomiast ocena produktu została psuje mi opinię produktu i wiem jak to można usunąć pomimo chęci kupującego . Czy jest taka możliwość ? Formularz typu zgłoś naruszenie nie załatwi sprawy to jest co innego. Kupujący usuną i zmienił komentarz a nie może zmienić oceny produktu . Proszę o pomoc
Jeśli opinia narusza zasady opisane w Regulaminie, na przykład odnosi się do innego przedmiotu lub zawiera obraźliwe treści, możesz nam ją przekazać do weryfikacji. Po prostu kliknij [zgłoś naruszenie] przy wybranej opinii, wybierz powód zgłoszenia z listy i kliknij [wyślij zgłoszenie]. Sprawdzimy tę opinię i podejmiemy odpowiednie działania
Ja też umiem czytać regulamin ,przed wypowiedzeniem się proszę czytać ze zrozumieniem taka podpowiedź w niczym nie pomaga tylko zapycha czat.
Jeśli Twoja oferta znajduje się w jednej z kategorii objętej produktyzacją, to wystarczy, że powiążesz ją z produktem. W ten sposób w Twojej ofercie pokażą się wszystkie opinie o sprzedawanym przedmiocie - wystawione we wszystkich ofertach na Allegro, które go zawierają.
Jeśli opinia narusza zasady opisane w Regulaminie, na przykład odnosi się do innego przedmiotu lub zawiera obraźliwe treści, możesz nam ją przekazać do weryfikacji. Po prostu kliknij [zgłoś naruszenie] przy wybranej opinii, wybierz powód zgłoszenia z listy i kliknij [wyślij zgłoszenie]. Sprawdzimy tę opinię i podejmiemy odpowiednie działania.
Tekst pochodzi z Pomocy Allegro; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/katalog-produktow/czym-sa-opinie-produktowe-widoczne-w-mo...
Najlepiej niech kupujący napisze tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201 i poprosi o usunięcie wystawionej przez siebie oceny produktu.
Ja też umiem czytać regulamin ,przed wypowiedzeniem się proszę czytać ze zrozumieniem taka podpowiedź w niczym nie pomaga tylko zapycha czat. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Najlepiej niech kupujący napisze tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201 i poprosi o usunięcie wystawionej przez siebie oceny produktu.
Kupujący będzie pisał z prośbą do allegro o usunięcie oceny a to wszystko zrobi w mojej sprawie ,
żenada
@A-1category Tak, kupujący może poprosić o usunięcie oceny, którą wystawił, Ty nie możesz.
Jeżeli nie podobają Ci się odpowiedzi w tym wątku, to po co zaznaczasz pierwszą jako rozwiązanie problemu? Kliknij ponownie rozwiązanie w tamtej odpowiedzi, wtedy zostanie ono zdjęte.
Tak nie podoba mi się taka odpowiedź ponieważ z absurdami trzeba walczyć a nie je tolerować ,skoro tak jest to taki regulamin pisał teoretyk a nie praktyk co powinno mieć miejsce w tym przypadku po tylu latach funkcjonowania tego serwisu.
Czy opinia tego jednego klienta zepsuła ogólną opinię o produkcie?
Czy produkt jest Twój - nikt inny go nie sprzedaje?
Czy kupujący przyznał w korespondencji mailowej, że (w emocjach) zaniżył ocenę produktu, albo ocenił Ciebie zamiast towaru, który otrzymał?
Jeśli tak, oznacz moderatorów. Jeśli masz jedną "tróję" przy setce "piątek" - moim zdaniem nie masz się czym przejmować.
A swoją drogą miło by było, gdyby kupujący mógł usunąć opinię o produkcie tak, jak to może zrobić przy ocenie sprzedawcy...
"A swoją drogą miło by było, gdyby kupujący mógł usunąć opinię o produkcie tak, jak to może zrobić przy ocenie sprzedawcy..."
Dokładnie o to chodzi , Jako sprzedawca załatwiłam sprawę z kupującym a na ocenie produktu został smród którego nie można się pozbyć pomimo chęci kupującego. to jest polska rzeczywistość , zamiast zająć się handlem to zajmuję się **piiip**ołami . Platforma która ma ponad 20 lat działa w tym przypadku jak BETA.
Mimo to dziękuję za odpowiedź
Rozumiem - ale jeśli coś działa nie tak jak powinno, powinnaś się wkurzać na twórców, a nie na tych, co tłumaczą mechanizm działania.
Bardzo prawdopodobne, że jedyna metoda usunięcia oceny produktu wymaga kontaktu kupującego z Allegro, jak napisał @xyz96 . A Ty nie możesz nic.
Jeśli kupujący chce usunąć/zmienić ocenę produktu, poświęci trochę czasu na korespondencję z serwisem. A jeśli nie zechce, nic nie zrobisz.
Nie bije się posłańca, jeśli przyniósł złą wiadomość. No chyba, że wiadomość jest fałszywa - a w to akurat szczerze wątpię.
Wkurzam się dokładnie na twórców nie na tych co piszą , niestety jeśli ktoś pisze nie na temat to znaczy , że nie czyta ze zrozumieniem i pisze aby pisać a to już jest słabe.
@A-1category Przyszłaś tu nadąsana, ktoś stara się ci pomóc, a ty strzelasz fochy. Może w swoich ofertach zmień ten rok rękojmi na dwa przy przedmiotach nowych, bo teraz masz wszystko niezgodne z prawem i regulaminem. To jest dopiero słabe.
Rok gwarancji jest dla firm a dla klientów indywidualnych 24 miesiące co jest całkowicie zgodne z prawem na terenie całej uni europejskiej . Jeśli się nie znasz to się nie wypowiadaj i nie kompromituj bo nie pomagasz tylko szkodzisz.
@A-1category widzę, że napisałeś już do nas w tej sprawie. Proszę Cię o cierpliwość na pewno otrzymasz odpowiedź w sprawie nr 17724035. Rzeczywiście aby usunąć opinię o przedmiocie należy kliknąć [zgłoś naruszenie] ale rozumiem, że w tym wypadku problem jest inny, ponieważ sama opinia nie narusza naszych zasad.
Dziękuję i pozdrawiam
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ mam pytanie co do oceny produktu. Na moją prośbę Allegro usunęło negatywną ocenę od kupującego (opisywałam szczegółowo w mailu, że było to celowe działanie). Opinia została usunięta ( "nie polecam sprzedającego" jako naruszenie zasad allegro ale w przedmiocie została niska ocena 1*
czy da się coś z tym zrobić ? jeśli zostało uznane, że przedmiot został kupiony celowo po to by wystawić negatywną ocenę? (mój produkt był mocno promowany na IG , dziewczyna go kupiła i od razu zgłosiła zwrot na zasadzie wyjęła z paczkomatu i wsadziła go od razu na powrót. Pieniądze od razu zwrócone, nie było żadnych problemów pozakupowych)
@WoodQueen A podasz mi proszę jakieś namiary na to zamówienie? Lub chociaż numer korespondencji, żebym wiedziała czego szukać? 🙂
@A-1category Nie masz pojęcia, o czym piszesz i sama się kompromitujesz. Gwarancja jest nieobowiązkowa, wcale nie musi jej być. W zakładce Reklamacja masz zaznaczony 1 rok RĘKOJMI na przedmioty nowe, a to jest niezgodne z prawem konsumenckim i regulaminem Allegro.