anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędnie zgłoszony zwrot towaru

jp_garage_shop
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,

Klientka błędnie zgłosiła zwrot towaru. Sytuacja wygląda tak, że dokonała zakupu dwóch podobnych produktów - jednego wcześniej i drugiego później na naszej aukcji. Chciała zgłosić zwrot tego pierwszego, lecz błędnie zrobiła to z naszym produktem. Dodatkowo odesłała ten przedmiot na nasz adres i paczka do nas dzisiaj trafiła. Co więcej, zamówienie od nas wczoraj zostało wysłane do klientki i dopiero dzisiaj będzie miała możliwość wybrania go z Paczkomatu. Jak wyjść z takiej sytuacji? Oczywiście, będziemy odsyłać jej tę otrzymaną przesyłkę, lecz co dalej ze zgłoszonym zwrotem w panelu sprzedaży?

Pozdrawiamy
jp_garage_shop

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@jp_garage_shop Cześć. 🙂 Nic nie musisz robić ze zgłoszonym zwrotem. Ewentualnie dla zabezpieczenia możesz poprosić, żeby Klientka napisała Wam wiadomość, że chce anulować odstąpienie od umowy. Odeślijcie błędnie nadany zwrot, a wysłaną paczkę Pani odbierze z Paczkomatu i będzie cieszyła się swoim zamówieniem. 🙂  

oznacz moderatorów