Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
z uwagi na to, że przesyłka doszła do klienta uszkodzona- a jest to łóżeczko dziecięce- klient kliknął zwrot przesyłki. Niestety wczesniej nie zaktualizowaliśmy adresu do wysłania i etykieta zawiera błędny adres. Czy jeśli klient już zlecił zwrot (oczywiście jeszcze nie wysłał towaru) czy można na tym etapie zmienić adres? u klienta cała ta karta zwrotu produktu jest "wyszarzona", czyli nieedytowalna aby pewnie niechcący drugi raz nie zrobił tego zwrotu. Dane do zwrotów zostały już zaktualizowane, jednak zaciągną sie dopiero do kolejnych ewentualnych zwrotów. Co najlepiej zrobić? Koszt przesyłki jest dosc spory więc wolę, żeby poszło to jednak tak jak wyszło, czyli smart.
Pozdrawiam,
Ola
Drugi raz zwrotu nie zrobi, może spróbować i prosić o etykietę Allegro, ale w zasadzie nie musi bo to wina sprzedającego i kupujący zrobił wszystko dobrze: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
@Soro_pl Klient nie zmieni już adresu do zwrotu. Paczka wróci na adres ustawiony w zakładce Zwroty. Jedyna opcja to nadanie jej poza Allegro na nowy adres, ale przesyłka będzie płatna.