anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

błędny adres do zwrotu towaru a klient już zlecił zwrot

MAMY ROZWIĄZANIE!
Soro_pl
#9 Pomysłodawca#

Witam, 

z uwagi na to, że przesyłka doszła do klienta uszkodzona- a jest to łóżeczko dziecięce- klient kliknął zwrot przesyłki.  Niestety wczesniej nie zaktualizowaliśmy adresu do wysłania i etykieta zawiera błędny adres. Czy jeśli klient już zlecił zwrot (oczywiście jeszcze nie wysłał towaru) czy można na tym etapie zmienić adres? u klienta cała ta karta zwrotu produktu jest "wyszarzona", czyli nieedytowalna aby pewnie niechcący drugi raz nie zrobił tego zwrotu. Dane do zwrotów zostały już zaktualizowane, jednak zaciągną sie dopiero do kolejnych ewentualnych zwrotów. Co najlepiej zrobić? Koszt przesyłki jest dosc spory więc wolę, żeby poszło to jednak tak jak wyszło, czyli smart.

Pozdrawiam,

Ola

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
LEW433
#21 Demiurg#

Drugi raz zwrotu nie zrobi, może spróbować i prosić o etykietę Allegro, ale w zasadzie nie musi bo to wina sprzedającego i kupujący zrobił wszystko dobrze: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Soro_pl Klient nie zmieni już adresu do zwrotu. Paczka wróci na adres ustawiony w zakładce Zwroty. Jedyna opcja to nadanie jej poza Allegro na nowy adres, ale przesyłka będzie płatna.

oznacz moderatorów