Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Kupujący wybrał dostawę "Punkty Poczta" i podał nieprawidłowy numer telefonu, niby domowy ale nawet dodzwonić się nie da. W danych ma tylko taki numer.
Próbowaliśmy kontaktować się z nim mailowo, ale nie odpisuje. Nie możemy przez to nadać paczki.
Jak sobie radzicie w takiej sytuacji ?
@Client:91979282 Jak opłacone- wysyłamy. Jak pobranie- to wysyłamy.
Dla czego nie możecie nadać paczki?
Pobranie= podwójne kłopoty
pulkownik66 do odbioru w punkcie EN odrzuca nr. tel stacjonarny .
@mdrogeria Aha
Nie można wygenerować etykiety gdy jest podany niepoprawny numer. Kupujący na ten numer ma otrzymać kod odbioru.
@Client:91979282 Ktoś tu kiedyś pisał, że w podobnej sytuacji podał własny numer telefonu, a po otrzymaniu kodu odbioru przekazał go mailem kupującemu.
ta..... tylko jak przekazać jeśli z klientem nie ma żadnego kontaktu ..... myśl
sam myśl i nie nazywaj klientów pacjentami p......t.
oooooooooo .... jak to się klientów nazywa , ja miałem na myśli pilota
Client:91979282 ciężki przypadek , przerabiałem / może ten sam p....t / . Najlepiej pisz do allegro niech sprawę wyjaśniają to w końcu ONI przyjęli do realizacji nieprawidłowy numer i na wszelki wypadek masz podkładkę . Wyślij też maila do kupujacego , może się odezwie .
Pisaliśmy, ale Allegro nic nie może zrobić :/. Napisali tylko do niego maila, że prosimy o pilny kontakt, ale my też do niego napisaliśmy i cisza 😅
Client:91979282 pozostaje Ci czekać , zachowaj sobie odpowiedź od allegro podeprzesz się nią jak klient otworzy dyskusję , czy wystąpisz o anulowanie negatywa , ale to skrajne przypadki .Może się wszystko dobrze skończy .
Dzięki za radę i wsparcie ;).
Klient po 3 dniach oczekiwania, zajrzał na swojego maila i podał nam właściwy numer :), także dzięki wielkie wszystkim. Mamy po problemie.
Client:91979282 w moim przypadku finał był taki sam . pozdr 😁
@DarkStoorM Zaznaczasz rozwiązanie, które nie jest rozwiązaniem. Problem rozwiązał sam autor wątku informując o nawiązaniu kontaktu z kupującym, który podał numer telefonu. Rozwiązanie początkowo było zaznaczone prawidłowo, zanim je przeniosłeś. Poza tym zaznaczasz rozwiązanie osobie, która nazywa kupującego pacjentem poprzez wykropkowanie p......t.
@xyz96 rozwiązaniem był oznaczony post "dzięki za radę", więc przeniosłem, a post od @mdrogeria mogą wymoderować i rozwiązanie przenieść dalej lub ściągnąć. Generalnie, to nie ma obowiązku oznaczania rozwiązania, ale jak już @mdrogeria trochę wcześniej zasugerował kontakt z klientem, to oznaczyłem. Moderatorzy niech się przyjrzą i sami zadecydują, nie dla mnie forumowe konflikty 😛
@_HolaOla_ albo @mr_oma
@DarkStoorM Nie, autor zaznaczył jako rozwiązanie to;
Klient po 3 dniach oczekiwania, zajrzał na swojego maila i podał nam właściwy numer :), także dzięki wielkie wszystkim. Mamy po problemie.
Tak, masz rację, moderacja powinna się temu przyjrzeć.
@DarkStoorM @xyz96 Moderacja się przyjrzała i zgadza się z @DarkStoorM. Najlepszym rozwiązaniem tej sytuacji jest kontakt z nami oraz Kupującym i właśnie takiej rady udzielił @mdrogeria.
Bardzo pięknie dziękuję wszystkim uczestnikom tej dyskusji za pomoc autorowi wątku 🙂