Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Kupujący wybrał dostawę "Punkty Poczta" i podał nieprawidłowy numer telefonu, niby domowy ale nawet dodzwonić się nie da. W danych ma tylko taki numer.
Próbowaliśmy kontaktować się z nim mailowo, ale nie odpisuje. Nie możemy przez to nadać paczki.
Jak sobie radzicie w takiej sytuacji ?
@_HolaOla_ To jest najlepsze rozwiązanie zdaniem moderacji tym razem. W innych przypadkach najlepszym, też zdaniem moderacji jest to, które autor wątku wskazał nawet wtedy, gdy zaznaczył własne rozwiązanie. Zależy kto moderuje. Tutaj nie był potrzebny żaden kontakt z Allegro, wystarczył kontakt z kupującym sprzed kilku dni, na który klient zareagował. Autor wątku sam rozwiązał swój problem. Poza tym w zaznaczonym rozwiązaniu wskazany sprzedawca nazywa kupującego pacjentem, poprzez wykropkowanie części znaków p......t. Za to otrzymywał już wcześniej upomnienia na AG.
Ja wykropkowane czytałem jako petent, przecież @mdrogeria nie miał nic innego na myśli.
Oj niektórzy mają skojarzenia🤣
@pulkownik66 Nie bądź za cwany. Petenta nie musiałby kropkować. Wszyscy wiedzą, jak @mdrogeria nazywa kupujących, którzy stwarzają pewien problem, często z powodu własnej niewiedzy. Był już za to upominany, dlatego teraz kropkuje.
@xyz96 nie bądź taką xyzwicą. Może akurat tak się @mdrogeria uwidziało i nikt nie będzie mu mówił jak i co ma pisać. To jest forum dla wszystkich😂😂😂
@xyz96 Skończ beczeć o rozwiązanie, a co ważniejsze o kropkowanie - mam przypominać jak to rzucałaś na forum wykropkowanymi wulgaryzmami, za które nie poniosłaś żadnej kary?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@xyz96 @Knowhere @pulkownik66 Uprzejmie i grzecznie proszę Panów o spokój. Z uwagi na to, że wszystko zostało już powiedziane, zamykam wątek.