Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Historia z teraz.Klient kupił towar i wybrał dostarczenie na adres .Teraz się okazuje że to adres paczkomatu ale nie zaznaczył tego tylko sam adres .Imię nazwisko ,adres i tyle.
Ale to jeszcze nic .Klien anglojęzyczny.Od wczoraj koresponduje z in postem ,dzwonię pytam etc.
Napisałam mu i po angielsku i po polsku w czy rzecz i żeby zadzwonił do in postu i przekierował paczkę na inny adres .Lub żeby mi podał adres to to zrobie.No i nie mogę się z nim dogadać .Próbowałam już nawet translatorem bo może mój angielski jest słaby.🙈on dalej nie rozumie.Za chwilę będzie płacz ,że paczka wróci a on straci kasę .Ktoś ma jakiś pomysł?
Trzeba by mu wyjaśnić ze jak chce paczkę do paczkomatu to musi wybrać metodę dostawy Paczkomat a nie kurier. Tylko jeśli on już zapłacił to trzeba by mu anulować zamowienie, oddać pieniądza i kazać zamowic ponownie poprawnie. Pytanie czy sama Twoja wiedza o tym ze ta paczka nie dojdzie, wystarczy aby to zamowienie jednostronnie skasować bo działania klienta nie ma co sie spodziewać
Wczoraj sprawdziłam że pod tym adresem jest też paczko punkt .Dziwi mnie że kurier tam nie zostawił .Napisałam w tej sprawie już meila do in post.Wolalabym żeby sobie odebrał ta paczkę .Jeśli nie trudno wróci ja mu oddam za towar i tyle .
@elwira_wi niech idzie pod paczkomat i czeka na kuriera.
W pierwszej chwili też tak pomyślałam .Ale nie chciałabym by ktoś.mnie tak potraktował.a najlepsze że mają numer do niego ale to do mnie piszą maile.