Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupujący się już tak bezczelni, że czasem brakuje słów.
Kupujący dokonał zakupu 19 .10 o 7 rano- z dostawą na jutro czyli 20 tego.
i tez tak się stało, paczka została 20 tego października o godzinie 7: 04 umieszczona w paczkomacie odbiorczym.
Dziś mi Wać Pan inicjuje zwrot, jako, że nie dostał na czas. Sprawdzam, że nic takiego nie miało miejsca paczka została doręczona do paczkomatu w niecałe 24 h od zakupu.
Za chwilę patrzę, że ten sam koleś kupuje ten sam produkt , ale już z innego konta ( firmowego), gdzie ma smart.
Za tamten, jak trudno się nie domyśleć oczekuje zwrot i to pewnie łącznie z przesyłka.
Po prostu kapnął się, że kupił z konta gdzie nie miał smarta
wolał nie odebrać i kupić ponownie ze smartem zaczadzając 8.99
tylko bezczelnością jest pisać, że nie dotarł na czas jest to ewidentne po prostu kłamstwo
Wiem, że powinienem być odporny na takie sytuacje, ale czasem dochodzę do siany
Mój sąsiad sporadycznie kupujący ten ma teorie na temat allegro
ja kupuje i mogę wszystko bo allegro już nie raz mu zwracało kasę Protect
masakra
@AlleMakijaz odpłać mu pięknym za nadobne , musisz jednak wyważyć sprawę ew. negatywa .... może i dyskusji .
ehhh
@mdrogeria napisał(a):
odpłać mu pięknym za nadobne , musisz jednak wyważyć sprawę ew. negatywa .... może i dyskusji .
Proponujesz @AlleMakijaz, żeby kupił coś u swojego klienta, a potem to zwrócił? I to miałaby być zemsta za korzystanie ze Smarta i paczkomatów Inpostu? Trochę słabo to brzmi.
@AlleMakijaz napisał(a):
Za tamten, jak trudno się nie domyśleć oczekuje zwrot i to pewnie łącznie z przesyłka.
Nie bardzo rozumiem, masz zamiar coś potrącić z ceny klientowi, który nawet nie miał w rękach Twojego towaru? A może w ogóle nie chcesz oddać jego pieniędzy? To dziwne, bo przecież słyszałeś o Allegro Protect i wiesz, czym się takie akcje kończą.
No właśnie nie rozumiesz, bo nie czytasz ze zrozumieniem
wskazałem cwaność kupującego,że chce zwrot cały z kosztem wysyłki bo kapnął się ze kupił z konta gdzie nie miał smarta
jednak bezczelnośc jego polega na tym,że zgłasza zwrot z mojej jakoby winy
a to jest nie prawdą
bo paczka doszła w niecałe 24 h , od momentu zakupu
niczego nie potrącam bo znam zasady
@AlleMakijaz napisał(a):
wskazałem cwaność kupującego,że chce zwrot cały z kosztem wysyłki bo kapnął się ze kupił z konta gdzie nie miał smarta
No i prawidłowo - zwrot ceny wraz z kosztem wysyłki to nie "cwaność", tylko prawo konsumenta. A przyczyny zwrotu w ogóle nie musiał podawać i Ty to wiesz, bo znasz zasady zwrotów. Znasz je, prawda?
tak znam
i wiem jakie jest prawo
Wciąż nie rozumiesz narracji mojego postu.
a mnie się nie chce tobie zwyczajnie tego tłumaczyć
i zapewniam cię, że zasady to jedno a cwaność i przebiegłość to drugie
Oczywiście, że jest to "cwaność" Klienta, który "obudził" się, że stracił 8,99 zł i swoją stratę chce przerzucić na Sprzedawcę. Klient ma prawo do zwrotu. Ale w tym przypadku Klient natychmiast zamawia drugi raz to samo - i tutaj jest ta "cwaność".
Takie zachowanie można zgłosić moderatorom, którzy mogą nawet zablokować konto Klienta.
@MikroLITY W zachowaniu klienta nie ma nic niezgodnego z regulaminem ani niczego nieetycznego.
Problemem (i tu powinni wkroczyć moderatorzy, ale są zajęci czymś innym 😉) jest raczej nakłanianie sprzedawcy do zemsty na kupującym za korzystanie z praw konsumenta.
to życzę ci tylko takich klientów aby kupowali i zwracali i narażali na koszty widać ze niczego nie zrozumiałeś
ale nie martw się nie oczekujemy tego abyś cokolwiek zrozumiał :)miłego dnia
@AlleMakijaz Prowadzę działalność gospodarczą wystarczająco długo, żeby wiedzieć, czym są koszty prowadzenia działalności. Wy też powinniście to w końcu zrozumieć. Miłego dnia!
@AlleMakijaz łączę się z Tobą w bólu ale czasem warto zakupić https://allegro.pl/listing?string=melisa i odpuścić 🙂
Takie zasady i wszystko zgodne z prawem, wkalkuluj to w towar bo przecież trzeba zarabiać i coś musi zostać a w ostateczności wszyscy kupujący zrzucą się na kombinatorów 😄
tu nie chodzi o 8.99, chociaż tez, ale głownie chodzi mi ze kupujący są bezczelni
albo specjalnie kupują cos za np. 8 zł i dokupują niby coś dodatkowo aby był smart a później tą droższą rzecz oddają
i mają rzecz za 8 zl a nie 17zł
takie sytuacje tez powinny być przez allegro uregulowane prawnie
dobra pożaliłem się, życzcie toczy się dalej 🙂
a dziś piątek wiec życzę wszystkim miłego weekendu 🙂
@AlleMakijaz nie wierzę że tak mało osób zrozumiało twój przekaz 😭
Bo ten "koleś" to jest od dawna i miał(ma) dobrego mentora, xyz.😛 Oczywiście że ma prawo do zwrotu, z pewnością się pomylił ale mógłby te kilka zł sobie odpuścić , sam prowadzi firmę i trochę wstyd.
@AlleMakijaz @LEW433 No niestety > to dywanik i popłuczyny po xyz
i co zrobisz jak nic nie zrobisz 😉 prawo Kupującego
Utnij przy zwrocie koszt wysyłki i w opisie dodaj że za transport firma kurierska nie zwróci Ci już pobranej opłaty 🙂
Inpost przy zwrotach jest darmowy
@Client:44052296 Sprzedający pisał że koszt transportu wyniósł 8,99zł, po prostu nie uwzględnia tej kwoty przy zwrocie 😉