anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

bezczelności kupujących już brak granic

AlleMakijaz
#12 Orędownik#

Witam kupujący się już tak bezczelni, że  czasem brakuje  słów. 

Kupujący dokonał zakupu  19 .10 o 7 rano-  z dostawą na jutro czyli 20 tego.

i tez tak się stało, paczka została 20 tego października o godzinie 7: 04  umieszczona w paczkomacie odbiorczym. 

Dziś mi Wać Pan inicjuje zwrot, jako, że nie dostał na czas. Sprawdzam, że nic takiego nie miało miejsca paczka została doręczona do paczkomatu w niecałe 24 h od zakupu.

Za chwilę patrzę, że  ten sam koleś kupuje ten sam produkt , ale już z  innego konta ( firmowego), gdzie ma smart.

Za tamten,  jak trudno się nie domyśleć oczekuje zwrot  i to pewnie łącznie z przesyłka. 

Po prostu kapnął się, że  kupił z konta gdzie nie miał smarta 

wolał nie odebrać i kupić ponownie ze smartem zaczadzając 8.99  

tylko bezczelnością jest pisać, że nie dotarł na czas jest to ewidentne po prostu kłamstwo 

Wiem, że powinienem być odporny na takie sytuacje, ale czasem dochodzę do siany

Mój sąsiad sporadycznie kupujący ten ma teorie na temat allegro 

ja kupuje i mogę wszystko bo allegro już nie raz mu zwracało kasę Protect 

masakra  

 

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AlleMakijaz odpłać mu pięknym za nadobne , musisz jednak wyważyć sprawę ew. negatywa .... może i dyskusji .

oznacz moderatorów

AlleMakijaz
#12 Orędownik#

ehhh

 

oznacz moderatorów

Client:107370536
#12 Orędownik#

@mdrogeria  napisał(a):

odpłać mu pięknym za nadobne , musisz jednak wyważyć sprawę ew. negatywa .... może i dyskusji .


Proponujesz @AlleMakijaz, żeby kupił coś u swojego klienta, a potem to zwrócił? I to miałaby być zemsta za korzystanie ze Smarta i paczkomatów  Inpostu? Trochę słabo to brzmi.

oznacz moderatorów

Client:107370536
#12 Orędownik#

@AlleMakijaz  napisał(a):

 

Za tamten,  jak trudno się nie domyśleć oczekuje zwrot  i to pewnie łącznie z przesyłka. 

Nie bardzo rozumiem, masz zamiar coś potrącić z ceny klientowi, który nawet nie miał w rękach Twojego towaru? A może w ogóle nie chcesz oddać jego pieniędzy? To dziwne, bo przecież słyszałeś o Allegro Protect i wiesz, czym się takie akcje kończą.

oznacz moderatorów

AlleMakijaz
#12 Orędownik#

No właśnie nie rozumiesz, bo nie czytasz ze zrozumieniem 

wskazałem cwaność kupującego,że chce zwrot cały z kosztem wysyłki bo kapnął się ze kupił z konta gdzie nie miał smarta 

jednak bezczelnośc jego polega na tym,że zgłasza zwrot z mojej jakoby winy 

a to jest nie prawdą 

bo paczka doszła w niecałe 24 h , od momentu zakupu 

niczego nie potrącam bo znam zasady 

 

oznacz moderatorów

Client:107370536
#12 Orędownik#

@AlleMakijaz  napisał(a):

 

wskazałem cwaność kupującego,że chce zwrot cały z kosztem wysyłki bo kapnął się ze kupił z konta gdzie nie miał smarta 


No i prawidłowo - zwrot ceny wraz z kosztem wysyłki to nie "cwaność", tylko prawo konsumenta. A przyczyny zwrotu w ogóle nie musiał podawać i Ty to wiesz, bo znasz zasady zwrotów. Znasz je, prawda?

oznacz moderatorów

AlleMakijaz
#12 Orędownik#

tak znam 

i wiem jakie jest prawo 

Wciąż nie rozumiesz narracji mojego postu. 

a mnie się nie chce tobie zwyczajnie tego tłumaczyć 

i zapewniam cię, że zasady to jedno a cwaność i przebiegłość to drugie 

oznacz moderatorów

MikroLITY
#13 Ambasador#

Oczywiście, że jest to "cwaność" Klienta, który "obudził" się, że stracił 8,99 zł i swoją stratę chce przerzucić na Sprzedawcę. Klient ma prawo do zwrotu. Ale w tym przypadku Klient natychmiast zamawia drugi raz to samo - i tutaj jest ta "cwaność".

Takie zachowanie można zgłosić moderatorom, którzy mogą nawet zablokować konto Klienta.

oznacz moderatorów

Client:107370536
#12 Orędownik#

@MikroLITY W zachowaniu klienta nie ma nic niezgodnego z regulaminem ani niczego nieetycznego.

Problemem (i tu powinni wkroczyć moderatorzy, ale są zajęci czymś innym 😉) jest raczej nakłanianie sprzedawcy do zemsty na kupującym za korzystanie z praw konsumenta.

oznacz moderatorów

AlleMakijaz
#12 Orędownik#

to życzę ci tylko takich klientów aby kupowali i zwracali i narażali na koszty widać ze niczego nie zrozumiałeś 

ale nie martw się nie oczekujemy tego abyś cokolwiek zrozumiał :)miłego dnia 

oznacz moderatorów

Client:107370536
#12 Orędownik#

@AlleMakijaz Prowadzę działalność gospodarczą wystarczająco długo, żeby wiedzieć, czym są koszty prowadzenia działalności. Wy też powinniście to w końcu zrozumieć. Miłego dnia!

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@AlleMakijaz łączę się z Tobą w bólu ale czasem warto zakupić https://allegro.pl/listing?string=melisa i odpuścić 🙂

Takie zasady i wszystko zgodne z prawem, wkalkuluj to w towar bo przecież trzeba zarabiać i coś musi zostać a w ostateczności wszyscy kupujący zrzucą się na kombinatorów 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

AlleMakijaz
#12 Orędownik#

tu nie chodzi o 8.99, chociaż tez, ale głownie chodzi mi ze kupujący są bezczelni 

albo specjalnie kupują cos za np. 8 zł i dokupują niby coś dodatkowo aby był smart a później tą droższą rzecz oddają 

i mają rzecz za 8 zl a nie 17zł 

takie sytuacje tez powinny być przez allegro uregulowane prawnie 

dobra pożaliłem się, życzcie toczy się dalej 🙂

a dziś piątek wiec życzę wszystkim miłego weekendu 🙂

oznacz moderatorów

domkar04
#14 Krzewiciel#

@AlleMakijaz nie wierzę że tak mało osób zrozumiało twój przekaz 😭

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Bo ten "koleś" to jest od dawna i miał(ma) dobrego mentora, xyz.😛 Oczywiście że ma prawo do zwrotu, z pewnością się pomylił ale mógłby te kilka zł sobie odpuścić , sam prowadzi firmę i trochę wstyd.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@AlleMakijaz @LEW433 No niestety > to dywanik i popłuczyny po xyz

dywanik.JPG

oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

i co zrobisz jak nic nie zrobisz 😉 prawo Kupującego 

 

Utnij przy zwrocie koszt wysyłki i w opisie dodaj że za transport firma kurierska nie zwróci Ci już pobranej opłaty 🙂

 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Inpost przy zwrotach jest darmowy 

oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

@Client:44052296 Sprzedający pisał że koszt transportu wyniósł 8,99zł, po prostu nie uwzględnia tej kwoty przy zwrocie 😉

oznacz moderatorów