Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego na maile odpowiada sztuczna inteligencja bez logiki?
Zgłosiłem pseudopracownikowi, że klient nie odebrał mebli na palecie. Paleta jest owinięta czarnym stretchem, na palecie paczki. Nie odebrał - paleta za pobraniem. Pomijam fakt, że stratny jestem 300 zł za to.
Piszę do pracownika, że klient wystawił negatywa nie widząc produktu, bo nie odebrał tego produktu paletowego. Nie mógł widzieć, bo nie dość że czarny stretch to jeszcze w środku jest zapakowany mebel i jeszcze w ogóle to trzeba go złożyć żeby ocenić.
Kupił 16.06 (czwartek) wysłana paleta 17.06 (piątek) - w poniedziałek nie mogli się z nim skontaktować, a we wtorek dostał meble.
Komentarz "meble dotarły z 3 dniowym opóźnieniem w dodatku uszkodzone z całą masą odprysków nienadające się do użytku co najwyżej na gabaryty czyli do wyrzucenia zdecydowanie nie polecam, sprzedawca nierzetelny "
Na zestawy 5 dni realizacji, wysłane w drugim dniu, otrzymałby w trzecim gdyby odebrał. Kłamie że 3 dni opóźnienia. Kłamie że odpryski i nie nadają się do użytku a nie odebrał nawet palety. Jest tu człowiek - pracownik allegro, który usunie te oszczerstwa ?
@matYs307 jeśli chodzi o relację Sprzedawca - Allegro nie licz na wiele, pozostanie Ci sąd i myślę że wygrasz 🙂 jak by było w drugą stronę to Allegro by pomogło kupującemu 😞
No kur** ile można. Zapytałem go (bota albo pracownika na stażu) czy można ocenić działanie telewizora po pudełku i nic nie odpisał.
@matYs307 módl się żebyś zwrot prowizji dostał bo klient odesłał z powodów odprysków 😄
Musi się dobrze zastanowić bo za trudne pytania zadajesz ,a tam żeby na to odpowiedzieć zwykle piszą że musi się zebrać zespół ekspertów.
Tak zwanych replikatorów, bo tam żadnych ludzi konkretnych nie ma
@medalik_2009 żarliwie potwierdzam. Zapoznałem się z tą sprawą i tu również pytający otrzymał odpowiedź na każde swoje merytoryczne pytanie. Jasne, że nie odpowiadamy na pytania o telewizor, skoro przedmiotem sprzedaży były meble. Sprzedający upiera się, że nie da się ocenić stanu mebli bez ich odebrania (w pewnym momencie napisał wręcz, że nie da się tego zrobić bez ich złożenia). Czytając tę wymianę maili oceniłbym raczej, że to sprzedający mógłby być robotem - wielokrotnie proponowaliśmy mu umieszczenie odpowiedzi na otrzymany komentarz, nadal jej nie ma. Nawiasem mówiąc, komentarz jest z czerwca, a zainteresowanie nim ze strony sprzedawcy powstało w kontekście naszych pytań związanych z obniżeniem Jakości sprzedaży. Trochę kiepskie są Wasze pogardliwe uwagi na temat pracowników Allegro, skoro nie wiecie, jak przebiegała ta sprawa ani ta korespondencja.
Poniżej kilka fragmentów odpowiedzi pracowników Allegro:
27.10, 10:35
Chcę Pana zapewnić, że moja decyzja nie jest wynikiem braku chęci pomocy. Kupujący może wyrazić swoją opinię. Nie jestem w stanie stwierdzić, w jakim stanie Klient otrzymał przedmiot. Kupujący może w komentarzu odnieść się do przebiegu całej transakcji. Dlatego nie mogę podjąć decyzji o usunięciu komentarza.
27.10, 13:48:
Rozumiem, że list przewozowy informuje o odmowie odbioru przesyłki. Kupujący może jednak odmówić przyjęcia przedmiotu na podstawie oględzin przy kurierze, czego nie jestem w stanie sprawdzić. Niestety nie mogę zweryfikować, w jakim stanie meble zostały dostarczone do Klienta. Nie wiem też, pod jakim adresem podjęta była próba doręczenia mebli. Z tego powodu nie mogę podjąć działań w postaci usunięcia komentarza.
27.10, 19:08
Kupujący wspomina o odpryskach co może zweryfikować bez składania mebli. Nasza decyzja dotycząca tej oceny pozostanie niezmienna. Zachęcam do kontaktu z kupującym w celu wyjaśnienia tej sytuacji.
27.10, 22:40:
Rozumiem przedstawione argumenty. Nie zmieniają jednak one podjętej decyzji o pozostawieniu komentarza.
28.10, 9:33:
Nie było nas przy dostawie produktu, nie jesteśmy w stanie podważyć opinii klienta. Ta ocena nie narusza naszych zasad, dlatego nie możemy w nią ingerować.
Proszę również o zachowanie kultury wypowiedzi.
28.10, 10:00
Cały czas na Państwa pytania odpowiadają konsultanci, nie automat ani tym bardziej roboty.
Tak jak wspominałem, nie było nas przy dostawie. Nie widzieliśmy jak paczka była zapakowana, jak wyglądała dostawa oraz co mógł zobaczyć kupujący. Nie mamy odpowiednich uprawnień, żeby rozstrzygać tego typu spory. Dlatego nie możemy ingerować w tą ocenę.
Oczywiście mogą Państwo skierować sprawę na drogę sądową, jeżeli uważają Państwo, że ta ocena nie jest zgodna z prawdą i narusza Państwa dobro. Na podstawie decyzji sądu będziemy mogli ją usunąć.
A jak to dobrze "widzieć więcej" albo "wiedzieć", a co to dyżur którego nie miałeś od.....🤔
@LEW433 moja rola jest nieco inna, niż moderatorek, dlatego jestem tu zdecydowanie rzadziej (i o dziwnych porach).
A to wiem że inna. Trochę się poznaliśmy, ale się nie znamy...😐
Panie msniezek nie pogrążaj się Pan. Zwykłe oczernianie firmy to ten komentarz. Klient dostał paletę której nie opłacił, więc nie rozpakował. Żaden kurier nie dałby sobie by klient rozpakował pobraniową przesyłkę i zdjął taśmy firmowe nasze, taśmy bandujące i stretch czarny. Zapłaciłby wtedy z własnej kieszeni za towar po naszym zgłoszeniu w Geisie.
Piszesz Pan o telewizorze. Racja, telewizor można ocenić, bo ma tylko pudełko. A tutaj jednak był stretch na zewnątrz, taśma, potem kolejne zabezpieczneie pudełkiem i dopiero paczki z meblami. Telewizor jest prostszy do oceny.
Jesteście robotami i tyle w temacie, piszecie dokładnie to co wam rozkazują, nie analizujecie wiadomości. Dlatego z wami nie da się rozmawiać. Raz na 20x jest pracownik, który rzeczowo podchodzi do sprawy. My jako sprzedający wolelibyśmy czekać 20 minut na połączenie człowieka niż czatować z robotami. Kiedyś na czacie pisałem z pracownikiem allegro który bezczelnie po 20 minutach rozmowy (4 zdania wymienione bo co 5 minut odpisywał) po prostu się rozłączył.
Moja propozycja, podnoście dalej prowizje, rozdajcie dalej (bezprawnie) pieniądze z allegro-protect i traktujcie sprzedających jak traktujecie to będzie lepiej :]
Kolejny sprzedający który zapewne odpuści kupującemu pomimo, że ten go ewidentnie wydymał.
I dlatego, że sprzedający odpuszczają to klienci ich nie szanują. Ale...jako, że sprzedający wiele razy lecą sobie w kulki z kupujacymi to jest jak jest. Dymanie działa w dwie strony.
Gościu o swoich łóżkowych sprawach z kolegami nie musisz nam pisać. Klient nie odebrał palety i niech sie cieszy że za to pobranie zwrotne mu nie wysłałem wezwania do zapłaty, bo paleta pojechała i wróciła kosztem 300 zł.
Przyznam, że całościowo urzekła mnie twoja historia.
Tak działa, albo tacy są ludzie trudno określić co myślą co maja w głowach, zamawia i nie odbiera(powinien pokryć koszty) sprzedajacy sprzedaje i nie wysyła bo mu cena nie pasuje, Świat zszedł na psy.
To nie cały świat. Tak działa Polskie prawo (?) To powinna być " krótka piłka " E-sąd o zwrot poniesionych kosztów, 7 dni na zapłatę i komornik jeżeli nie zapłaci. Osobno sprawa cywilna z żadaniem odszkodowania ( przynajmniej 10 k PLN ) za negatyw. Ale znając życie trwało by to z pięć lat i skończyło by się na niczym. C`est la vie, szczególnie w Polsce.
@matYs307 a dlaczego mu odpuściłeś opłatę za zwrot przesyłki? Serio sponsorujesz wycieczki mebli po Polsce? Powiedz jeszcze, że palety wysyłasz DPD, to zamówię gdzieś w Polskę i ze 2 razy jeszcze zmienię adres dostawy zanim zrezygnuję z odbioru. 😎
Warto choćby z 1 problematycznym klientem iść do sądu. Możesz kolejnym podobnym zademonstrować, że nie żartujesz w takich sprawach. My tak zrobiliśmy jak zapomnieliśmy oznaczyć pobrania na przesyłce. Klientka żelazko odebrała, ale zapłacić nie raczyła już. Stwierdziła, że to my się pomyliliśmy i ona nie musi płacić. Finalnie zamiast 199 zł zapłaciła razem z kosztami egzekucji oraz sądowymi ponad 500 zł za to żelazko.
Następny delikwent wzbraniający się w podobnej sytuacji przed zapłatą dostał od nas pisemko z nakazem zapłaty w powyższej sprawie (z ukrytymi danymi osobowymi). Zapłacił na następny dzień. 😛