Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Potrzebuję pomocy w sprawie: Bezpodstawna negatywna opinia mijająca się z prawdą.
Dotyczy zamówienia o numerze: f81de300-821f-11ef-9b96-57904d580a7b
Klient zaznaczył, że Zamówienie nie zostało dostarczone
Dodaję rzuty ekranu negatywną oceną oraz potwierdzeniem odebrania paczki.
Dziękuję za pomoc
Cześć, @I-Selltop. Już to sprawdzam, niedługo wrócę z dalszymi informacjami.
dziękuję, czekam na informacje
@I-Selltop, na podstawie historii przesyłki nie jesteśmy w stanie stwierdzić, czy rzeczywiście paczka dotarła do klienta, czy nie. Być może przewoźnik błędnie oznaczył paczkę jako doręczoną lub ktoś inny ją odebrał.
W takich sytuacjach nie ingerujemy w komentarz kupującego. Sprawę powinieneś wyjaśnić bezpośrednio z klientem.
@MiMary z całym szacunkie ale:
..."nie jesteśmy w stanie stwierdzić, czy rzeczywiście paczka dotarła do klienta, czy nie. Być może przewoźnik błędnie oznaczył paczkę jako doręczoną lub ktoś inny ją odebrał."
I co klient czekał ze zgłoszeniem tego faktu trzy miesiące ?????
Mało tego:
1) nie pyta srzedawcy o zakup
2) nie zakłada dyskusji
3) Tylko wystawia negatyw do zakupu za 1000zł nie szukając w ogóle zakupu........
Tak wiem teoretycznie jest to możliwe lecz praktycznie ( statystycznie) bardziej prawdopodobne jest istnienie kosmitów
Fajnie by byla jakby czasem ktos po prostu użył zdrowego rozsądku.
Moim zdaniem są dwie możliwości
1) albo kupujący miał zły dzień
2) albo pomylił zakupy
Biorąc pod uwage że ocena jest z dnia 01-01-2025 czyli tuż po sylwestrowej nocy obydwie możliwości są prawdopodobne.
@_Likos_ nie istotne, czy kupujący miał zły dzień
jeżeli przepisy prawa mówią by wpis był zgodny z prawdą, a wpis dokonuje kupujący to niech udowodni jego prawdziwość
sugerowanie, przez serwis, że w allegro mogą pojawiać się opinie fałszywe, kłamliwe , które mimo, że szkodzą przedsiębiorcom szkodzą też konsumentom
Jeżeli opinia o sprzedawcy ma być elementem, który pozwoli konsumentom dokonać świadomego wyboru sprzedawcy - to takie komentarze wprowadzają ewidentnie w błąd
Dlaczego takie wpisy nie są weryfikowane każdorazowo?
Czy mam rozumieć, że sprzedawca:
https://allegro.pl/uzytkownik/Allegro/oceny?recommend=false
skrzywdził ponad 2000 osób?
Do tego kilka setek osób twierdzi, że produkt był całkowicie niezgodny z opisem - nawet jeżeli go nie otrzymali?
Przykład komentarza
"To najgorsze doświadczenie w moim życiu. Kupiłem szafę, licząc na dostawę w dwa dni, ale trwała ponad tydzień. Po rozpakowaniu okazało się, że produkt był już używany – śruby wyglądały na uszkodzone, jakby ktoś próbował go złożyć i rozłożyć. Śrubokręt w zestawie nie pasuje do śrub, które obracają się w gwintach i nie można ich dokręcić. Nikomu nie polecam tego produktu ani sprzedawcy. Szkoda, że najniższa ocena to jedna gwiazdka – dałbym jeszcze mniej."
zakupiony produkt Засіб для прання Perwoll Renew Blossom 75 прань 3,75 л
https://allegro.pl/oferta/perwoll-renew-blossom-plyn-do-prania-75-pran-3-75l-15215469945
Sama prawda wybija w komentarzach - nawołuję by nic nie kupować u tego sprzedawcy, opinie mówią prawdę o nim, cała spora wioska oszukanych ludzi.
Jak dobrze, że są opinie o sprzedawcy, konsumenci nie kłamią, dlaczego jeszcze nie jest zablokowany, podobno allegro dba o bezpieczeństwo kupujących 🙂
"Być może przewoźnik błędnie oznaczył paczkę jako doręczoną lub ktoś inny ją odebrał."
no to w obu przypadkach nawaliła firma kurierska, często forma dostawy z przedrostkiem allegro, uważam, że taki komentarz do czasu wyjaśnienia sprawy powinien być chociaż "zawieszony" na niewidocznym czy coś takiego. Dlaczego sprzedawca ma ponosić 100% konsekwencji? Przez to traci statystyki, leci w dół w katalogu itd
bo w systemie racja jest po stronie sprzedawcy, on ma info, że przesyłka została dostarczona
Niestety sprawa nie dojdzie do porozumienia z kupującym, ponieważ z kupującym nie można skontaktować się, na wiadomości nie odpowiada.
Jeżeli to błąd przewoźnika czy omyłkowa opinia klienta, czyli po mojej stronie nie ma problemów, to czemu ja powinien być karany, dla czego nie można po prostu wykluczyć tą ocenę z mojej statystyki?
@I-Selltop A jak metoda dostawy, może kurier zostawił gdzieś.
Na pewno klient odebrał towar, nie zgłaszał do nas żadnych problemów z przesyłką, nie myślę że czekał wprawie trzy miesięcy, żeby tylko zostawić złą ocenę, i stracić 1000 zł.
Ogólnie śledzenie ze strony nie ma wartości dowodowe. Kupujący twierdzi, że nie otrzymał przesyłki, więc złoż reklamację do przewoźnika.
@I-Selltop mam to samo, konsultanci allegro twierdzą, że mogę sobie iść do sądu i jak dostanę wyrok to usuną xD
xD
@I-Selltop No to idźcie do sądu. Zniesławienie jest przestępstwem.