Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka pewnie zrywa boki , ja też prawie się nie posi....
trzeba przeczytać powoli z uwzględnieniem daty i godziny wypowiedzi 😁
2021-03-17 15:59:23 Odebrana w Punkcie
Dyskusja :2021-03-17
17 marca 2021 17:17 Klientka: ,, Dzień dobry. Właśnie odebrałam zamówienie...... dalej opisuje problem .
17 marca 2021 17:23 Ja: Witam ...... wyjaśniam
17 marca 2021 17:27 Klientka :Dziękuję za odpowiedź ...... kolejne pytanie
17 marca 2021 18:10 ja: Witam ponownie ....... odpowiadam
@mdrogeria 80% "odpowiedzi pracowników" to boty i autokomunikaty.
Klientka pewnie wybrała temat "nie otrzymałam towaru" bo był pierwszy lepszy. System to sprawdził i odpowiedział 🙂
Ale rzeczywiscie czasem śmiesznie wygląda 🙂
_Likos_ Nie !, wybrała ,,niezgodność z opisem ,,😅
@mdrogeria no to system allegro pada
Zresztą w ogóle ostatnio sporo osób zgłasza rózne problemy systemowe
A może mają tyle zgłoszeń że nie nadjeżdżają z odpowiedzią na wszystkie zgłoszenia. Dobrze że to tylko odstęp kilku godzin a nie dni 😂
@mdrogeria Ja już się przyzwyczaiłem do ich standardowych "wklejek" więc za bardzo się nie ma co dziwić, pociągnął bym temat z konsultantem żeby go lekko wkręcić aż się sam zorientuje że zapomniał wpierw przeczytać o co chodzi 😉
odpowiedzią byłoby pytanie typu: Sądzi Pan/Pani że przesyłka dojdzie do klienta lub punktu odbioru z tą przesyłką odebraną czy sama? 😉
@mdrogeria gdzieś tam w czeluściach allegro Gadane jest mój watek z zeszłego roku, gdzie pracownik Allegro usiłował przekonać mnie że "Nadanie" to to samo co "Odbiór"