Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie jesteś pierwszy
były już takie przypadki zgłaszane na tym forum
I Allegro usunal taki komentarz ktory ewidentnie wynikl z bledu Chat Boxa?
Dobrze, ze usuneli. Ja jestem z allegro praktycznie od poczatku ich istnienia. Zabezpieczenie wtedy bylo bardzo slabe i ktos sobie dla jaj wystawil mi negatywa pomimo, ze w tym czasie niczego nie sprzedalem. Pomimo moich dowodow i prosby usuniecia, allegro mialo mnie w powazaniu 🙂 Bardzo dlugo wisial ten negatyw. Od czasu zmiany allegro juz tego komentarza nie mam (chyba 😉 ) ale niestety widać, że błędy się zdarzają nawet w dobie nowszych technik i wsparia AI.
@Upiecze-MiSie Po pierwsze : wyłącz chatboxa jako sprzedawca - masz taką możliwość. Po drugie Alina nie mal zawsze blokuje - musisz potwierdzić że chcesz wysłać wiadomość. Po trzecie - tak Alina to bubel o czym wie samo Allegro, ale ciezko się do tego przyznać.
ta Alina moze sobie doradzac i na chwile blokowac wiadomosci ale nie ze blokuja wyslanie wiadomosci calkiem, jak ktos nie skorzysta z jej rady. to jest ewidentny blad. Dodatkowo ona sie pomylila i rozpoznala wiadomosc sprzedawcy do klienta jako wiadomosc klienta do sprzedawcy.
@Upiecze-MiSie Proszę, prześlij zrzuty ekranu z tej rozmowy na adres spolecznosc@allegro.com
W wiadomości dodaj również link do bieżącego wątku. Skonsultuję to z odpowiednim zespołem.
ok wyslalismy wlasnie
@Upiecze-MiSie Przepraszam, ale nie zrozumieliśmy się. Miałam na myśli zrzuty ekranu ze wspomnianej rozmowy z klientem, gdzie widać opisywany błąd Aliny. Proszę, aby była pbjęta cała rozmowa - może to być kilka zrzutów. Dodam, że zrzuty powinny obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym przeglądarki, datą i godziną.
ok wyslalismy ponownie
Z Aliną tak się dzieje gdy klient również sprzedaje na Allegro. Też mieliśmy taką sytuację.
Jest to ewidentny blad techniczny, to omylne rozpoznawanie wiadomosci sprzedawcow jako wiadomosci od kliento i ich blokowanie, jesli klient nie skorzysta z rady chatboxa. Wiadomosci od sprzedajacego nie powinny byc blokowane przez Aline, bo to nie sa zarty. A nikt nie ma czasu sprawdzac kazda wiadmosc 2-3 razy, czy chatbox jednak czegos nie zablokowal po kilku sekundach! Nasza klienta dala nam negatywa i podala "Brak odpowiedzi na wiadomosc". My nie wiemy czego tutaj pracownicy Allegro nie rozumieja? Jesli Allegro tego komentarza nie usunie zglosimy ta sprawe na droge prawna, do znanej kancelarii ktora mamy na szczescie w rodzine. Odnosimy wrazenie ze z pracownikami Allegro cos nie gra. Widza ewidentne bledy i nie potrafia nic zrobic. Jak zglosilismy problem na czacie to pracownicy Allegro przekazywali nasz problem chyba z 50 razy miedzy soba a bylo tych "Fachowcow" chyba z 15tu. Jesli nikt nie zareaguje na nasz apel i nie usuna nieslusznie nam danego negatywa przez klienta, skierujemy ta sprawe nawet dla zasady do kancelarii prawnej i bedziemy naliczac odszkodowanie za nieslusznie obnizone pozycjonowanie naszych ofert z powodu soadku punktow w jakosci sprzedazy. Pani moderatorko? Pani sie wydaje najbardziej kompetentna tutaj na Allegro w porownaniudo tych dziwnych ludzi ukrytymi w swoich pokoichkach. Czy jest Pani w stanie cos z tym przypadkiem zrobic poza wyslaniem tej sprawy do tych niekompetentnych ludzi?
@Upiecze-MiSie Widzę, że ta kwestia jest już wyjaśniana drogą mailową, w sprawie numer 175629882734825870. W takim razie nie ma potrzeby, abym dublowała zgłoszenie, ponieważ niczego to nie przyśpieszy. Zarówno zgłoszenie ode mnie, jak i przez doradcę trafia do tego samego zespołu, który zajmuje się weryfikacją kwestii technicznych. Proszę Cię zatem o chwilę cierpliwości i oczekiwanie na odpowiedź mailową.
Update 7 dni pozniej:
Pracownicy Allegro nadal odpisuja brednie. My piszemy o bledzie technicznym a Ci dalej o prawie do swobodnego wyrażania opinii przez klienta. Wyslalismy im screeny z wiadosmoci naszych gdzie widac ze Alina zablokowala nasza wiadomosc a praciwnik Allegro odpisuej brednie ze "kupujący zwraca uwagę na kontakt z Państwem, a tego nie jestem w stanie zweryfikować". Przegiecie..
Tutaj skrot maila fachowca z Allegro:
"Dzień dobry,
dziękuję Panu za wiadomość.
Przykro mi, że dostał Pan negatywny komentarz, natomiast nie mamy możliwości ograniczenia wystawiania komentarzy. Na naszym serwisie spoczywają regulacje prawne jak chociażby Prawo do swobodnego wyrażania opinii- tutaj kupujący zwraca uwagę na kontakt z Państwem, a tego nie jestem w stanie zweryfikować."
@Upiecze-MiSie Jak coś jest dla serwisu niewygodne, to nie można tego zweryfikować... Przecież Allegro nie ma wglądu do centrum wiadomości... A to co przesłałeś - co to za dowód...
@Upiecze-MiSie widzę, że w głównej korespondencji dotyczącej błędu technicznego jeszcze weryfikujemy sprawę i nie wróciliśmy do Ciebie z taką informacją. Czy masz na myśli inną korespondencję?
w sprawie numer 175629882734825870 nadal brak odpowiedzi tylko caly czas w kolko te same standardowe teksty. cos nie tak z tym serwisem i jego pracownikami.