anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blad techniczny w wiadmosciach i negatywny komentarz od klienta

Upiecze-MiSie
#8 Zapaleniec
Dzien dobry, z powodu bledu technicznego w aplikaci wiadomosci na Allegro nasza wiadomosc do klienta zostala rozpoznana przez Chatboxa Alina jako wiadomosc ze to klient pisze a nie sprzedawca i chatbox zablokowal nasza wiadomosc do klienta i zaczal proponowac inne odpowiedzi typowe dla klientow. A potem calkiem nie wyslal naszej wiadomosci do klienta. Nasz pracownik nigdy sie z czyms takim nie spotkal i po napisaniu swojej wiadomosci do klienta zamknal ta zakladke i przeszedl do kolejnej. Nie widzial tego ze Chatbox Alina pomylil sie i rozpoznal jego wiadomosc jako wiadomosc klienta do sprzedawcy i ja zablokowal. W wyniku tego klient nasz dal nam negatywny komentarz i podal tam "BRAK ODPOWIEDZI NA WIADOMOSC". Jednakze my odpowiedzielismy klientowi juz po 10 minutach po otrzymaniu jego wiadomosci, ALE Chatbox Alina sie pomylil i zablokowal bez naszej wiedzy wysylke naszego maila. Jest to ewidentny blad techniczny Allegro. Wogole dlaczego chatbox alina blokuje wysylke wiadomsci, daje rady a jak ktos nie reaguje to nie wysyla wiadomosci??  Pisalismy wielokrotnie o tzm do Allegro ale tam pracuja dziwni ludzie  ktorzy sprawdzaja ten przypadek juz wiele dni i nadal tam nikt nie jest wstanie cos odpisac.  Tak sie nie da pracowac. Naprawde.. Ze jeszcze klienci daja nam negatywne komentarze  przez bledy Allegro.
oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Nie jesteś pierwszy

były już takie przypadki zgłaszane na tym forum

oznacz moderatorów

Upiecze-MiSie
#8 Zapaleniec

I Allegro usunal taki komentarz ktory ewidentnie wynikl z bledu Chat Boxa?

oznacz moderatorów

Zygert
#8 Zapaleniec

Dobrze, ze usuneli. Ja jestem z allegro praktycznie od poczatku ich istnienia. Zabezpieczenie wtedy bylo bardzo slabe i ktos sobie dla jaj wystawil mi negatywa pomimo, ze w tym czasie niczego nie sprzedalem. Pomimo moich dowodow i prosby usuniecia, allegro mialo mnie w powazaniu 🙂 Bardzo dlugo wisial ten negatyw. Od czasu zmiany allegro juz tego komentarza nie mam (chyba 😉 ) ale niestety widać, że błędy się zdarzają nawet w dobie nowszych technik i wsparia AI.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Upiecze-MiSie Po pierwsze : wyłącz chatboxa jako sprzedawca - masz taką możliwość. Po drugie Alina nie mal zawsze blokuje - musisz potwierdzić że chcesz wysłać wiadomość. Po trzecie - tak Alina to bubel o czym wie samo Allegro, ale ciezko się do tego przyznać.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Upiecze-MiSie
#8 Zapaleniec

ta Alina moze sobie doradzac i na chwile blokowac wiadomosci  ale nie ze blokuja wyslanie wiadomosci calkiem, jak ktos nie skorzysta z jej rady. to jest ewidentny blad. Dodatkowo ona sie pomylila i rozpoznala wiadomosc sprzedawcy do klienta   jako wiadomosc klienta do sprzedawcy. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Upiecze-MiSie Proszę, prześlij zrzuty ekranu z tej rozmowy na adres spolecznosc@allegro.com

W wiadomości dodaj również link do bieżącego wątku. Skonsultuję to z odpowiednim zespołem. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Upiecze-MiSie
#8 Zapaleniec

ok wyslalismy wlasnie

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Upiecze-MiSie Przepraszam, ale nie zrozumieliśmy się. Miałam na myśli zrzuty ekranu ze wspomnianej rozmowy z klientem, gdzie widać opisywany błąd Aliny. Proszę, aby była pbjęta cała rozmowa - może to być kilka zrzutów. Dodam, że zrzuty powinny obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym przeglądarki, datą i godziną. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Upiecze-MiSie
#8 Zapaleniec

ok wyslalismy ponownie

oznacz moderatorów

elawydmuch
#9 Pomysłodawca

Z Aliną tak się dzieje gdy klient również sprzedaje na Allegro. Też mieliśmy taką sytuację.

oznacz moderatorów

Upiecze-MiSie
#8 Zapaleniec

Jest to ewidentny blad techniczny, to omylne rozpoznawanie wiadomosci sprzedawcow jako wiadomosci od kliento i ich blokowanie, jesli klient nie skorzysta z rady chatboxa. Wiadomosci od sprzedajacego nie powinny byc blokowane przez Aline, bo to nie sa zarty. A nikt nie ma czasu sprawdzac kazda wiadmosc 2-3 razy, czy chatbox jednak czegos nie zablokowal po kilku sekundach! Nasza klienta dala nam negatywa i podala "Brak odpowiedzi na wiadomosc".  My nie wiemy czego tutaj pracownicy Allegro nie rozumieja? Jesli Allegro tego komentarza nie usunie  zglosimy ta sprawe na droge prawna, do znanej kancelarii ktora mamy na szczescie w rodzine. Odnosimy wrazenie ze z pracownikami Allegro cos nie gra. Widza ewidentne bledy i nie potrafia nic zrobic. Jak zglosilismy problem na czacie to pracownicy Allegro przekazywali nasz problem chyba z 50 razy miedzy soba a bylo tych "Fachowcow" chyba z 15tu. Jesli nikt nie zareaguje na nasz apel i nie usuna nieslusznie nam danego negatywa przez klienta, skierujemy ta sprawe nawet dla zasady do kancelarii prawnej i bedziemy naliczac odszkodowanie za   nieslusznie obnizone pozycjonowanie naszych ofert z powodu soadku punktow w jakosci sprzedazy. Pani moderatorko? Pani sie wydaje najbardziej kompetentna tutaj na Allegro w porownaniudo tych dziwnych ludzi ukrytymi w swoich pokoichkach. Czy jest Pani w stanie cos z tym przypadkiem zrobic poza wyslaniem tej sprawy do tych niekompetentnych ludzi?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Upiecze-MiSie Widzę, że ta kwestia jest już wyjaśniana drogą mailową, w sprawie numer 175629882734825870. W takim razie nie ma potrzeby, abym dublowała zgłoszenie, ponieważ niczego to nie przyśpieszy. Zarówno zgłoszenie ode mnie, jak i przez doradcę trafia do tego samego zespołu, który zajmuje się weryfikacją kwestii technicznych. Proszę Cię zatem o chwilę cierpliwości i oczekiwanie na odpowiedź mailową. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Upiecze-MiSie
#8 Zapaleniec

Update 7 dni pozniej:

Pracownicy Allegro nadal odpisuja brednie. My piszemy o bledzie technicznym a Ci dalej o prawie  do swobodnego wyrażania opinii przez klienta. Wyslalismy im screeny z wiadosmoci naszych gdzie widac ze Alina zablokowala nasza wiadomosc a praciwnik Allegro odpisuej brednie ze "kupujący zwraca uwagę na kontakt z Państwem, a tego nie jestem w stanie zweryfikować".  Przegiecie..

Tutaj skrot maila fachowca z Allegro:

"Dzień dobry,

dziękuję Panu za wiadomość.

Przykro mi, że dostał Pan negatywny komentarz, natomiast nie mamy możliwości ograniczenia wystawiania komentarzy. Na naszym serwisie spoczywają regulacje prawne jak chociażby Prawo do swobodnego wyrażania opinii- tutaj kupujący zwraca uwagę na kontakt z Państwem, a tego nie jestem w stanie zweryfikować."

oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador

@Upiecze-MiSie Jak coś jest dla serwisu niewygodne, to nie można tego zweryfikować... Przecież Allegro nie ma wglądu do centrum wiadomości... A to co przesłałeś - co to za dowód...

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Upiecze-MiSie widzę, że w głównej korespondencji dotyczącej błędu technicznego jeszcze weryfikujemy sprawę i nie wróciliśmy do Ciebie z taką informacją. Czy masz na myśli inną korespondencję? 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Upiecze-MiSie
#8 Zapaleniec

w sprawie numer 175629882734825870 nadal brak odpowiedzi  tylko caly czas w kolko te same standardowe teksty. cos nie tak z tym serwisem i jego pracownikami.  

oznacz moderatorów