Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
niniejszym wnoszę o niezwłoczne uchylenie blokady konta oraz zachowanie uczciwego działania biznesowego.
Proszę o pomoc w tym miejscu.
Otrzymaliśmy w niedzielę blokadę konta allegro z uwagi na zmasowany, celowy atak klienta na szkodę naszego sklepu.
Wynikiem kolejnego dnia jest spadek jakości sprzedaży poniżej neutralnego oraz blokada.
Sprawa wyjaśniona w pełni w poniedziałek z pracownikami Allegro przez formularz do godziny 12 w 26 mailach.
Od tego czasu pracownicy Allegro milczą, nie odpowiadają na maile, nie potwierdzono zdjęcia blokady, jakość sprzedaży poprawiona na dobry+. Jak tak można?
Niedorzeczna sytuacja, jesteśmy dużym sprzedawcą od ponad 15 lat. Sprzedaż zablokowana od 3 dni oraz doprowadzono do bardzo dużej straty finansowej.
Jak skontaktować się z działem bezpieczeństwa oraz złożyć skargę pisemną na działanie na szkodę.
Numer zgłoszenia, konwersacja [zgłoszenie nr "51825066]
@tanie-okazje Tutaj "wszechmocny" klient ma lepsze mniemanie nawet od renomowanego sprzedawcy a ze zdjęciem blokady to bywa trudno . Musisz pisać z Działem bezpieczeństwa allegro i czekać w kolejce jak pacjent w NFZ -ie na rozpatrzenie swojego wniosku . Jak masz grube papiery że blokada jest bezzasadna to odszkodowanie za straty moralne i finansowe możesz się dochodzić raczej tylko sądownie .
@tanie-okazje tematem sankcji nałożonych na konta zajmuje się wyłącznie dział bezpieczeństwa i to z nimi należy się kontaktować. Z tego co widzę, nasz support przekazał Twoją mailową prośbę o jak najszybszy kontakt z tym działem. Proszę Cię o cierpliwość, napewno uzyskasz odpowiedź, a powielanie zgłoszeń nie przyśpieszy weryfikacji sprawy.