Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, moje konto zostało zablokowane z nieznanych mi przyczyn, wszystkie sprzedaże na koncie sa zamknięte, nie mam dyskusji z klientami, wszystkie rozliczenia są opłacone, nie dostałem też maila z wyjaśnieniem blokady. Co mogę z tym zrobić?
@tomy27lodz w temacie blokad na publicznym forum nie udzielamy odpowiedzi.
Napisałeś do nas maila w zgłoszeniu nr 53276885, proszę o cierpliwość. Sprawa trafi do odpowiedniego zespołu i otrzymasz od nas dokładne wyjaśnienie.
Dobrze dziękuję, po prostu byłem przekonany że powody blokad są przesyłane drogą mailową w chwili jej nałożenia
pozdrawiam
@tomy27lodz oczywiście powinny być, natomiast proszę o cierpliwość - odpowiedni zespół to zweryfikuję i odezwie się do Ciebie.
Super, dzięki za odpowiedź 🙂