Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Czy jest ktoś kompetentny w dziale zajmującym się nakładaniem blokad na konta. Klient zakłada dyskusję ponieważ nie dostał rurki do syfonu na zawrotną kwotę 25 zł (za syfon oraz spust harmonijkowy ), niestety nie otrzymaliśmy na skrzynkę na której pracujemy powiadomienia o odpowiedzi na naszą wiadomość w dyskusji ( a dziwne bo od 5 lat pierwsza taka sytuacja) i uwaga Dorotka z działu bezpieczeństwa transakcji po 4 dniach braku odpowiedzi w piątek (5-08 ) nakłada blokadę i daje klientowi info że jeżeli nie wypowiemy się w dyskusji to za 10 dni klient może skorzystać z POK klikając w link który załączyła w dyskusji.
I ja się pytam jak rozwiązała problem ???
Może stworzyła kolejny bo z klientem oczywiście skontaktowaliśmy się telefonicznie przeprosiliśmy wytłumaczyliśmy wysłaliśmy brak i dyskusje zamkneliśmy w 30 minut.
Po dwóch dniach od nałożenia blokady co wiąże się z brakiem możliwości edycji cen aukcji spadkiem pozycjonowania ofert itp dostajemy maila od pani Dorotki czy Bożenki że blokada była zgodnie z procedurami nałożona i mamy zająć się dyskusji ami które są w toku i na które nie daliśmy klientowi informacji zwrotnej. A tu kolejny psikus bo takowych nie ma 😄
ŻENADA!!!!
Na strategiczny problem odpowiadacie po 2 dniach a blokada dalej nie zdjęta bo jeszcze jak usłyszałem w rozmowie z obsługa nasz problem jest procesowany.
PRZYŚPIESZCIE TO PROSZĘ A MOŻE chyba że 120 tyś z prowizji to już za mało by się uganiać z takimi sprzedawcami na allegro to dajcie znać bo i tak długo u was miejsca nie będziemy grzać .
@InstalTube_pl, obowiązkiem sprzedającego jest odpowiedź w Dyskusji w ciągu 24 godzin (z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy). Zobowiązuje Cię do tego regulamin Allegro. Wartość zamówienia niczego tu nie zmienia.
Tak 24godz. nie wliczając sobót, niedziel i dni wolnych od pracy.
Maskra ja to rozumiem ale mam wrażenie że rozmawiam ciągle z jakimiś botami które nie wiedza o co jest gra.
Pytanie czy Pani z działu dokonująca blokady cokolwiek zdziałała blokadą cokolwiek???
Proszę jedynie o pomoc w zniesieniu blokady, bo obecnie nie możemy działać jeżeli nie zniesiona zostanie blokada do dnia jutrzejszego oczywiście wszelkie dyskusje nie pozostały bez odpowiedzi z naszej strony tak jak wskazała Pani z działu bezpieczeństwa transakcji konto z którego otrzymujecie miesięcznie 120 tysięcy zostanie zamknięte do do odwołania z naszej strony. Po analizie zysk z miesiąca to około 50 tyś i szczerze poświecę tą wartość której po prosu nie zarobię by pokazać wam rolę sprzedawcy w całym procesie i że blokowanie konta w takich sytuacjach jest po prostu niedorzeczne. Mogliśmy dostać od was alert cokolwiek i temat by wgl nie miał miejsca.
Dobrze że rola innych kanałów sprzedaży w ostatnim czasie mocno się u nas rozwinęła. Puki co **piiip** i [edycja] nie robi takich problemów.
Twoje 120 tyś. mało znaczy ale jakby tak z 50% sprzedawców wyłączyło oferty to może dało by to odpowiednim osobom cóś do myślenia.
@InstalTube_pl to jest czyn nieuczciwej konkurencji
ze strony allegro
ciekawe czy allegro w podobnej sytuacji samo by się zawiesiło/zablokowało sobie konto?
@REDoczwiście że tak bo przecież taki jest regulamin. Od kilku lat idzie to w coraz gorszą stronę mam wrażenie że boty obsługują sprzedawców a cała rzesza pracowników liże stopy klientom
Najnowsze info 😄
Dzień dobry,
abym mogła odblokować konto wszystkie dyskusje muszą mieć status rozwiązanych.
Z pozdrowieniami
Monika
Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ rozumiem że powyższe działania sa zgodne z normami współpracy handlowej jaka łączy nas z allegro. Jeżeli tak a osoba która to napisała zerknęła przynajmniej na dyskusjie i ich charakter i karze je rozwiązać ( dyskusja tematem której jest założona reklamacja i trwa 3 dnień również ma zostać zakończona ) to podziękujemy sobie w najbliższym kwartale na stałe.
Dla mnie działania niedorzeczne i nieistniejące w normalnej współpracy handlowej.
Z dniem 20-08 kończymy z wami zabawę. Pracownicy obecnie przenoszą cały content aukcji na inne kanały by nie odbiło się nam takie działanie czkawką ale po tym co zaprezentowaliśnie nie widzę szans dalszej współpracy.
Temat uważam za zamknięty czy wy jako moderatorzy macie jakikolwiek wpływ na ten dział wątpię tym samym życzę wam jedynie miłego dnia.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy mogę liczyć na pomoc ponieważ w ciągu 6 dni otrzymaliśmy 2 maile z działu bezpieczeństwa transakcji i na tym się kończy a problem dalej nie jest rozwiązany
@InstalTube_pl przykro mi, ale nie będziesz usatysfakcjonowany moją odpowiedzią. Kwestie blokady konta można wyjaśniać tylko z Działem bezpieczestwa. Jeśli warunkiem odblokowania konta jest rozwiązanie wszystkich dyskusji to nie mogę tego podważyć.
Widzisz jak ci śliccvznie kolejna Bożenka odpowiedziała "Twoim oobowiązkie jest"Regulamin świeta rzecz nie ma odstepstwa ,brak ludzi myslących po ludzku ,współczuje ci bo znam ten ból , ale to pokazuje kolejny przykład jak Allegro dba o sprzedawców----- jesteś w procesie --pękne ze śmiechu-pozdro
Zastanawiające jest jak niewielu sprzedających sięga po środki procesowe / kancelarie adwokackie. Została zablokowane mi wypłaty i każdy konsultant mówił mi co innego jak mam odblokować jak również każdy żądał innych dokumentów > ogólny bałagan i brak kompetencji. Ja też się kiedyś męczyłem i dopiero gdy moja kancelaria dobiła się do działu prawnego allegro udało się sprawy załatwić. Żałowałem, że od początku nie zleciłem sprawy radcy bo okazało się że prawnik z prawnikiem szybko ustalili co i jak i sprawa została załatwiona po przesłaniu dokumentów w jeden dzień roboczy.