Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od wczoraj mam zablokowane konto gdyż z powodu wyjazdu nie udzieliłem odpowiedzi w dyskusji (banalne pytanie kupującego na jaki adres ma odesłac towar)
Napisałem kilka emaili i zero odpowiedzi,żeby chociaż w połowie dbali tak o sprzedawce jak o kupujących.Jestem tutaj 15 lat i to co sie dzieje z obsługą sprzedających to jakis skandal.
Odpowiadają w kolejności zgłoszeń i jeżeli nawet wyślesz dziesiątki maili nic to nie da, wyjaśnianie takich spraw trwa róznie od kilku dni aż po wieczność czyli brakiem zdjęcia blokady, Na pewno nie tak krótko jakbyś chciał.
Cześć, @INTERAUTO81. Widzę, że założyłeś cztery, takie same zgłoszenia. Nasz dział bezpieczeństwa odpowie w jednym z nich, a pozostałe zostaną zamknięte, z powodu zdublowania. Dodam, że powielanie takich spraw nie przyspiesza ich weryfikacji, a dodatkowo tworzy kolejkę.
Niebawem otrzymasz odpowiedź od działu bezpieczeństwa - proszę jeszcze o chwilę cierpliwości.
@MiMary A może warto coś zrobić by kolejka oczekujących tak się nie wydłużała? Coraz częściej trzeba w niej stać a niektórzy to tam nawet już osiwieli zanim dostali jakąś sensowną odpowiedź.
Ok tyle że jak kupujący poprosił o pomoc w dyskusji o godz 18.04 to o 18.14 miałem już zablokowane konto...po10 minutach!!! a tutaj musze czekac prawie 24h,chyba jako sprzedający z którego rachunków sie utrzymujecie zasługujae na jakąs szybsza odpowiedz???
Druga sprawa nawet na pisma sądowe ,skarbowe itp jest czas odpowiedzi 7 lub 14 dni a ja tutaj musze w 24h odpowiedziec na **piiip**yczne pytanie w dyskusji bo inaczej blokujecie mi konto?!
wiem,wiem nikt mnie tu nie trzyma na siłe...
Wystawiasz akceptujesz regulamin Allegro a tu jest 24godz. na odpowiedź.
Dostałem odpowiedz zebym ustosunkował sie do reklamacji kupujacego,czyli teraz odblokuja mi konto jak uznam reklamacje......Najpierw blokuja za brak odpowiedzi a teraz decyzja zależna jest od miojej decyzji reklamacji...czyli musze czkac jak kupujacy odesle towar używany który zakupił w kwietniu
Kupujący wg prawa nie musi odsyłać towaru, musi udostępnić w celu rozpatrzenia rekalamcji, wszystko zależy jak ustaliliście, za to Ty masz 14dni na rozpatrzenie reklamacji.
Mniejsza z tym co ustalilismy ale co ma blokada konta do wyniku reklamacji? przeciez moge nie uznac reklamacji bo towar bedzie miał zerwane plomby a jest to rzecz elektroniczna która ponoć nie działa od kwietnia
Nie wiem co pracownicy Allegro mają na myśli, Ty rozpatrujesz reklamację.
Jakas mądra osoba z allegro wyciąga teraz dyskusje z 2023r które dawno są rozwiązane ale niestety kupujacy miał w 4 literach oznaczenie dyskusji jako rozwiązana i każe mi teraz wyjąsnić te sprawy
Druga część odpowiedzi "kupujący zgłosił reklamację w dniu 09.08.2024 od tej daty mają Państwo jako sprzedawca czas 14 dni na wydanie decyzji reklamacyjnej. Jeśli w tym terminie kupujący nie odesłał zamówienia, mógł Pan odrzucić reklamację z powodu braku możliwości zapoznania się z towarem.
W tej sytuacji reklamacja jest uznana, proszę o informację jak zostania rozwiązana?
czyli jak dobrze rozumiem nie otrzymałem towaru do zwrotu,jednak nie napisałem w ciągu 14 dni ze nie uznaje gwarancji i automatycznie jest uznana i musze zwrócić pieniądze?
Dokładnie tak to działa, z tym że nie gwarancji, a reklamacji, bo to są różne kwestie.
Dobrze to co mam teraz zrobic,towar uzywany zakupiony na fakture w kwietniu,9 sierpnia założona dyskusja ze towar jest niesprawny. Allegro podpowiedziało w dyskusji ze kupujacy reklamuje towar i moze go odesłać,ja w 24h nie podałem adresu wysyłki i mam zablokowane konto.Teraz mam czekac jak odesle towar czy odrazu zrobić zwrot i łaskawie przeprosić kupującego? Domyślam sie że dopóki dyskusja sie nie zakończy nie odlbokuja mi konta
Nawet nie tyle co czekasz, aż kupujący odeśle towar co wysyłasz na swój koszt kuriera po odbiór, łaskawie informując go wcześniej i uzgadniając optymalny dla niego termin.
Co do zwrotu pieniędzy masz rację, że dyskusja szybko się sama zakończy, gdy zwrot kasy będzie przez Allegro, ale czy w takiej sytuacji odzyskasz zwrot towaru od kupującego, może tak jeśli jest uczciwy, a czy odblokują konto na allegro to już nie jest takie jednoznaczne, to dział bezpieczeństwa decyduje.
Ps. Jeśli towar na fakturę to robisz jej korektę, przesyłasz np. mailem klientowi i prosisz by ją podpisawszy dołączył do zwracanego produktu, takie sprawy powinna wyjaśnić ci księgowa.
Jeszcze jedna sprawa 14 dni od zgłoszenia mineło 23 sierpnia,kiedy powinienem powiadomic kupujacego ze z powodu braku odesłania towaru reklamacja nie zostaje uznana?
Jednym zdaniem zwrócic pieniadze na konto i zapomnieć o sprawie i liczyć za allegro łaskawie odblokuje mi konto>?
O fakturze wiem
Ludzie na litosc boska kto tutaj pracuje? jakaś Pani z allegro każe mi dzwonic do ludzi żeby zakonczyli dyskusje ze stycznia 2023 pomimo tego ze otrzymali wtedy zwrot a jej wysyłam 2 raz potwierdzenie przelewu z lutego 2023r