anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada konta InPost

MAMY ROZWIĄZANIE!
mediagaz
#8 Zapaleniec

Dzień dobry,

Proszę uprzejmie o pomoc ze strony kogoś z inposta o odblokowanie konta , zrobilismy dziś natychmiastowy przelew nie możemy się doprosić od odblokowanie nasz nip 9591880686, blokada została nałożona dziś o 12:00 bardzo uprzejmie proszę o pomoc

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28
BikeOutlet_pl
#12 Orędownik

tak jak pisałem wcześniej, nic nie zrobią przez 23h od Twojej wpłaty.
kiedyś załatwiało się to w 10-15 min, teraz potrzebna prawie doba.

smutne że inpost obniża jakość obsługi, bo to woda na młyn dla nicniegro

---
allegro nicniegro
oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@mediagaz jeśli napisałeś z maila przypisanego do umowy na adres mailowy bok@inpost.pl to proszę uzbroić się w cierpliwość. 

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
mediagaz
#8 Zapaleniec

Dzień dobry,
zwracam się ponownie o pomoc i przestrzegam innych użytkowników @InPost nasze konto jest nadal zablokowane nie możemy praktycznie prowadzić biznesu wszoraj musieliśmy powyłączać inposta z allegro i sklepu internetowego.

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@mediagaz muszę Cię prosić o jeszcze trochę cierpliwości. Rozumiem, że jest to dla Ciebie trudna sytuacja. InPost został już poinformowany, a zgodnie z informacją od @BikeOutlet_pl blokada powinna zostać zdjęta po około 23h. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mediagaz
#8 Zapaleniec

Dziękuje odblokowali , ale tyle stresu i proszenia się co mnie to wszystko kosztowało to jakaś masakra , konsultanci odpowiadają prawdopodobnie przez chata gp i przerzucają można w nieskończoność na ifolinii nie są w stanie pomóc, opiekun też nie , piszę bo jak ktoś ma dużą sprzedaż to może nieźle popłynąć, zastanawialiśmy się na markeplacem inpost ale po tym co nas spotkało napewno nie skorzystamy

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@mediagaz cieszę się, że finalnie sprawa została rozwiązana i możesz już nadawać przesyłki 🙂 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
passahouse_com
#11 Animator

U mnie ta sama sytuacja, o 11.54 zablokowali konto i pomimo przelewu natychmiastowego o 12:00 dalej nie mogę nadawać przesyłek.. Pisałem już na bok, bezpośrednio do działu windykacji i nawet wysyłałem potwierdzenia przelewu do konsultanta który przekazał je do odpowiedniego działu. Niestety dalej bezskutecznie.. 

Co śmieszne kurier normalnie zabrał przesyłki sprzed blokady pomimo że w mailu znajduje się informacja o blokadzie stałego zlecenia.

@InPost Możecie jakoś pomóc? 

oznacz moderatorów
GlovesDisposable
#1 Nowicjusz

Mam podobną sytuację, dramatyczne podejście do klienta. Współpracujemy z kilkoma przewoźnikami i tylko Inpost bez przypomnienia o przekroczonym terminie blokuje konto. Każdemu przeoczenie może się zdarzyć i tak było w naszym przypadku. Oczywiście wszelkie próby kontaktu bezskuteczne. Kłamliwa informacja z windykacji, że po zaksięgowaniu odblokują konto. Przelew zrobiony wczoraj ok. południa, więc najpóźniej rano środki się zaksięgowały, a konto nadal zablokowane. 

Dramatyczne podejście do klienta. Nie mogę się doczekać kiedy Allegro w końcu będzie mogło sobie pozwolić na rezygnację z usług tego przewoźnika. 

oznacz moderatorów
BikeOutlet_pl
#12 Orędownik

mimo wszystko inpost jest aktualnie najlepszą opcją kuriera dostępną w PL i również najczęściej wybieraną. nie wyobrażam sobie by nicniegro ze swoimi łonami miało obsługiwać te wszystkie zamówienia.. 

---
allegro nicniegro
oznacz moderatorów