Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kilka tygodni temu usunięto nam sporo ofert danego produktu ze względu na złą kategorię. Po wielu rozmowach i mailach okazało się że jednak dana kategoria była poprawna jak ustalił zespół ekspercki. Po zmianie ofert z powrotem do tej kategorii po kilku dniach usunięto dwie oferty i zaraz potem informacja o blokadzie na 30dni. Na infolinii nic się dowiem tylko przez eamil, jak zamówię rozmowę z konkretnym działem to i tak często nie oddzwaniają. Prawie 800 ofert zakończonych. Co powiedzieć ludziom żeby jutro nie przychodzili do pracy.
Faktury dla serwisu 50k miesięcznie i mam wrażenie jakbym był źdźbłem trawy na łące. Chyba trzeba było skupić sie na własnym sklepie a nie na allegro.
Mam złożoną reklamację na wcześniejsze moim zdaniem złe działania, ale pewnie i tak nic nie ugram.
Algorytmy działają jak chcą, a człowieka w tym wszystkim coraz mniej.
Może miał ktoś podobną sytuację i jest mi w stanie pomóc.
@oknobest Przepraszam Cię za tę sytuację. Konto zostało odblokowane.
Pięknie to napisałeś 🙂 Powodzenia w walce z absurdem!
Nieładnie, tyle stresu a okazuje się niepotrzebnie.☹️