Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jakiś czas temu allegro zablokowało mi sprzedaż. Wszystkie opłaty miałem opłacone na czas, więc nie wiem z czego wynika ta blokada. Napisałem zapytanie poprzez formularz do allegro, ktoś wie ile mniej więcej mogę czekać na odpowiedź ? Lub w jaki sposób szybciej się z nimi skontaktować ?
Pozdrawiam.
@All-pack00 czat
W sensie 🙂 ?
@All-pack00 Fakt przy zawieszeniu sprzedaży nie masz możliwości czatu, takiej jak np tutaj : https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a0f7ce34-c6f6-43e6-af7d-ad39bacce619
@All-pack00 Godzinę temu otrzymaliśmy Twoją wiadomość w sprawie blokady konta i na pewno otrzymasz odpowiedź tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Na wszystkie wiadomości odpowiadmy w kolejności ich napływania, także poproszę jeszcze o cierpliwość.
Super! dziękuje bardzo za odpowiedź. A gdzie mam się spodziewać odpowiedzi na koncie allegro w wiadomościach czy bezpośrednio na adres e-mail ?
Pozdrawiam!
@All-pack00 blokada nie dotyczy salda, otrzymałeś informację w mailu:
dziękuję za szybki kontakt. Chętnie wyjaśnię całą kwestię.
Mianowicie na konto nałożyliśmy ograniczenia funkcjonalności na podstawie art. 2.13, 10.7 oraz 10.1 Regulaminu Allegro. Odnotowane bowiem na koncie oceny sprzedaży, opinie negatywne oraz dyskusje wskazują na pogorszenie się w ostatnim okresie jakości obsługi klienta. Wszelkie powyższe kwestie dostępne są również w zakładce "Jakość Mojej Sprzedaży":
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/jakosc-sprzedazy
W chwili obecnej konieczne jest udokumentowanie przez Państwa problemów zgłoszonych przez klientów w:
- komentarzach
- otwartych dyskusjach (...)
Odpowiedź otrzymałeś wczoraj o godzinie 8:26 - sprawdź dokładnie maila.
@cloudcloud niestety nie mogę doszukać się informacji wysłanej na emaila. prosiłbym ewentualnie o przesłanie tej samej wiadomości raz jeszcze 🙂
co do udokumentowania przezemnie problemów w dyskusjach, otwartych i komentarzach w w jaki sposób mam je rozwiązać aby Państwo to widzieli oraz mogli zdjąć blokadę ?
pozdrawiam!
Oki, napisałem do Państwa we wskazanym formularzu, prosiłbym o rozpatrzenie sprawy tak szybko jak to możliwe lub skontaktowanie się ze mną emailowo.
Pozdrawiam.