anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada konta - oczekiwanie na odpowiedź support allegro

All-pack00
#7 Wielbiciel#

Witam,

Jakiś czas  temu allegro zablokowało mi sprzedaż. Wszystkie opłaty miałem opłacone na czas, więc nie wiem z czego wynika ta blokada. Napisałem zapytanie poprzez formularz do allegro, ktoś wie ile mniej więcej mogę czekać na odpowiedź ? Lub w jaki sposób szybciej się z nimi skontaktować ?

 

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

pinsplash
#21 Demiurg#

@All-pack00  czat

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

All-pack00
#7 Wielbiciel#

W sensie 🙂

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@All-pack00  Fakt przy zawieszeniu sprzedaży nie masz możliwości czatu, takiej jak np tutaj : https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a0f7ce34-c6f6-43e6-af7d-ad39bacce619

 

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@All-pack00 Godzinę temu otrzymaliśmy Twoją wiadomość w sprawie blokady konta i na pewno otrzymasz odpowiedź tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Na wszystkie wiadomości odpowiadmy w kolejności ich napływania, także poproszę jeszcze o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

All-pack00
#7 Wielbiciel#

Super! dziękuje bardzo za odpowiedź. A gdzie mam się spodziewać odpowiedzi na koncie allegro w wiadomościach czy bezpośrednio na adres e-mail ?

 

 

Pozdrawiam! 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@All-pack00 blokada nie dotyczy salda, otrzymałeś informację w mailu:

dziękuję za szybki kontakt. Chętnie wyjaśnię całą kwestię.

Mianowicie na konto nałożyliśmy ograniczenia funkcjonalności na podstawie art. 2.13, 10.7 oraz 10.1 Regulaminu Allegro. Odnotowane bowiem na koncie oceny sprzedaży, opinie negatywne oraz dyskusje wskazują na pogorszenie się w ostatnim okresie jakości obsługi klienta. Wszelkie powyższe kwestie dostępne są również w zakładce "Jakość Mojej Sprzedaży":

https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/jakosc-sprzedazy
 
W chwili obecnej konieczne jest udokumentowanie przez Państwa problemów zgłoszonych przez klientów w:

- komentarzach
- otwartych dyskusjach (...)

Odpowiedź otrzymałeś wczoraj o godzinie 8:26 - sprawdź dokładnie maila.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

All-pack00
#7 Wielbiciel#

@cloudcloud niestety nie mogę doszukać się informacji wysłanej na emaila. prosiłbym ewentualnie o przesłanie tej samej wiadomości raz jeszcze 🙂 

 

co do udokumentowania przezemnie problemów w dyskusjach, otwartych i komentarzach w w jaki sposób mam je rozwiązać aby Państwo to widzieli oraz mogli zdjąć blokadę ? 

pozdrawiam! 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@All-pack00 kontynuuj tę sprawę przez formularz w tym miejscu.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

All-pack00
#7 Wielbiciel#

Oki, napisałem do Państwa we wskazanym formularzu, prosiłbym o rozpatrzenie sprawy tak szybko jak to możliwe lub skontaktowanie się ze mną emailowo.

Pozdrawiam. 

oznacz moderatorów