Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro przechodzi samo siebie. W odpowiedzi na negatyw użyłem wyświetlającego się obok tego negatywu loginu kupującego (pewna postać z bajki). Moja odpowiedź znikła, brak e-maila lub informacji dlaczego, więc dochodzę do wniosku, że bug systemu lub ciapa ze mnie i źle kliknąłem. Piszę ponownie i zapominam o sytuacji. Dzień później przegląd Allegro i znowu odpowiedź wcięło. Zamawiam rozmowę z konsultantem - tu też szok, nikt nie usuwał a jeżeli tak to Pani nie ma informacji. No to dawaj trzecie podejście do odpowiedzi - firma szkalowana w komicznej formie, że przesyłka została wysłana w ciągu jednego dnia (takie ustawienia mamy wysyłek 1 dzień sic!). Znów zero info, poziom sprzedaży dobry (parę punktów do Super) i jest info od Allegro - masz blokadę sprzedaży (pierwsza w historii firmy). Zero informacji za co, więc dzwonimy do Allegro (właściwie czekamy na telefon) i znowu szok - takie rzeczy załatwia tajemniczy dział, tylko email. Piszemy dwa dni -i co - i nic. Zero odpowiedzi, zero działań. Zamyka się codziennie po 100 aukcji ale tajemniczy dział ma czas i ciekawy tok rozumowania. To nie jest już portal komercyjny do jakiś odmienny stan umysłu. Działamy od siedmiu lat i piszemy dla przestrogi dla tych, którzy myślą że tutaj ułożą sobie przyszłość.
@Football-stock Widzę, że 25.09 otrzymałeś informację z wyjaśnieniem przyczyny blokady. Pozwolę sobie ją zacytować.
"Zgodnie z art.11.5 Regulaminu Serwisu:
"Oceny i odpowiedzi powinny być zgodne z rzeczywistym przebiegiem Transakcji i nie mogą zawierać:
a.wulgaryzmów, treści obscenicznych, pornograficznych lub nawołujących do szerzenia nienawiści, rasizmu, ksenofobii,
b.danych kontaktowych lub loginów Użytkowników,
c.adresów stron internetowych lub treści o charakterze reklamowym.""
@Football-stock biorąc pod uwagę wypowiedź Wiki wnioskuję , że skrzynka e-mail dla Ciebie nie istnieje . Po usunięciu 1. odpowiedzi na bank otrzymałeś upomnienie ze stosowną informacją , po 2. musiało być ostrzeżenie , a 3-cie zakończyło się blokadą zgodnie z zapowiedzią w poprzednich wiadomościach od allegro .
Nie dostałem ostrzeżeń na bank oraz konsultantka po drugim "zniknięciu" informowała mnie że nikt nie usuwa moich odpowiedzi. Sprawa jest już u prawników, podobnie jak wykorzystywanie 30 tys. naszych autorskich zdjęć przez pomarańczowego oszusta.
Dla jasności - Allegro nie informuje podobno, jak usuwa odpowiedź kupującego na komentarz - 2 konsultantki mnie informowały. Nie mieliśmy upomnień ani info przed blokadą, nawet jak sam kontaktowałem się z pomarańczowym oszustem. I te osły z działu X o tym wiedzą stąd milczą - wiedzą bo konsultantka nr 3 spisała reklamację, konsultant nr 4 również spisał.
Klarownie i ponownie dla Wszystkich dla nauki o zachowaniu pomarańczowego:
Poziom obsługi klienta z 7 letnią historią (zawsze wg nich w czołówce sprzedających).
Miło być w większym gronie;), niestety poszkodowanych płatników Allegro
@Football-stock a może masz towar tańszy, który sprzedaje OSA 😄
Tu zagrał inny mechanizm - upominam się o 30 tys. naszych autorskich zdjęć