Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił paczkę za pobraniem , nie odebrał jej od kuriera , przekierował na magazyn GLS deklarując że ją z tamtąd odbierze, paczka zgodnie z regulaminiem oczekiwała na niego 7 dni roboczych , dostaliśmy informację że taka sytuacja ma miejsce i usiłowaliśmy skontaktować się z klientem , ale nie odbierał telefonu więc paczka z automatu zostałą do nas cofnięta . I WTEDY SIĘ ZACZĘŁO .... dyskusja , ocena nie polecam , grożenie , straszenie sądem , skarbowym i każdą jedną instytucją w tym kraju. Po rozmowach z allegro , komentarz usunięty ponieważ paczka nie została odebrana , dyskusja zamknięta ... i ponownie komenatrz dyskusja i tak klika razy . Po ponad tygodniu bez informacji która powinna PONOĆ przyjść automatycznie okazało się że mamy zablokowane konto i teraz UWAGA NAJLEPSZE dział bezpieczeństwa informuje że aby odblokować konto mam skontaktować się z klientem aby usunął ocenę która ZGODNIE Z REGULAMINEM jest niezasadna ponieważ KLIENT NIE ODEBRAŁ PACZKI POBRANIOWEJ . Pisałam wypracowania tłumacząc sytuację i nie mam żadnej rozmowy , żadnych konkretów, żaden argument z mojej strony nic nie wnosi , stanowisko działu bezpieczeństwa się nie zmienia . Nawet wczoraj zagryzając zęby dzwoniłam do tego klienta ale również nie odebrał telefonu tak jak wcześniej , sytuacja jest dla mnie absurdalna - jako sprzedający wywiązałem się na 100% z swoich obowiązków , nie zrobiłem nic co mogłoby spowodować taką sytuację a konsekwencje są takie że pozbawili mnie dochodu ,a dodam że mam na utrzymaniu 3 dzieci , zastanawiam się czy tutaj nie dochodzi do popełnienia przestępstwa ... BŁAGAM POMÓŻCIE
To Ty załóż nowy wątek w mailu. Nie rób kontynuacji na tym na którym ci się nie udało tylko zakładaj nowy ticket. Może wpadnie w powołane ręce
@Monika__L dziękuje , zaraz tak zrobię
Taaaa mój klient podczas dyskusji był zaskoczony bo , jak pisał PRZECIEŻ KLIENT NA ALLEGRO ZAWSZE MA RACJĘ - a dokładnie to wie bo jest konkurencyjną firmą 🤦🏻:płeć_żeńska:🤦🏻:płeć_żeńska:🤦🏻:płeć_żeńska: czyli typowa polska złośliwość
@TRANS-CZESCI Twoje konto nie jest zablokowane z powodu jednego negatywnego komentarza, tylko z powodu transakcji między kontami powiązanymi i wystawiania sobie pozytywnych komentarzy — i dobrze o tym wiesz, bo zostałeś o tym poinformowany w korespondencji 38724279. Dodatkową kwestią działającą na Twoją niekorzyść jest po prostu niska Jakość sprzedaży.
@ko_alka nie prawda , konto zostało zablokowane z wyżej wymienionego powoda konkretnie negatywa a jeśli chodzi o sytuację o której Pani pisze owszem miała ona miejsce ale nie było to celowe działanie i wszytsko zostało wyjasnione, zresztą upomnienie dostałam kilka potym jak już miałam zablokowane konto , także proszę nie wprowadzać ludzi w błąd !
@ko_alka konto zostało zablokowane na podstawie art.10.7
@TRANS-CZESCI Żeby zdjąć blokadę z konta pozostaje Ci poprawić Jakość sprzedaży, bo aktualnie jest na poziomie "Wymaga poprawy". Dodam, że w sprawie negatywnego komentarza jesteśmy w kontakcie również z klientem. Bierzemy pod uwagę głosy obu stron.
@ko_alka klient bardzo dokładnie opisuje w dysksuji , pisze o tym że nie odbiera telefonu bo nie musi , pisze o tym że paczka czekała na niego 7 dni roboczych w magazynie gls , piszę również że pojawił się tam 9 dni - czyli po regulaminowym terminie , również mnie obraża i straszy na wszelkie możliwe sposoby . Mało tego jest z konkurencyjnej firmy , zajmuje się sprzedaża na waszym portalu więc dokładnie zna zasady tutaj panujące. Nie zamierza ponieść kosztu który wygenerował mojej firmie . Pisze Pani że mam podnieść jakość sprzedaży tylko jak skoro mój asortyment zmniejszył się myślę już teraz o ponad 500 aukcji , nie mogę wystawić nowych , te które są nie są wyświetlane bądź na samym koncu w związku z złą JAKOŚĆIĄ SPRZEDAŻY , gdzie zadowolenie kupujących jest na poziomie 99,3% więc co według Pani Ja mam teraz zrobić ? Pisze Pani o kontakcie z kupującym , jest list przewozowy - widoczne śledzenie , jest dyskusja , wszytsko jest czarno na białym ... komentarz jest za nic ... jest złośliwy i celowy , naprawdę nie rozumiem o co tutaj chodzi ...
@TRANS-CZESCI Rozumiem Twoje zdenerwowanie, ale widzę, że przesłałeś już do nas podobną wiadomość, w której przekazujesz swoje podejrzenia dotyczące działalności konkurencji. Sprawdzimy to i otrzymasz odpowiedź.
@ko_alka przekazałm do Was wiele wiadomości i każda z nich jest ignorowana , jedyne co robią konsultanci z działu bezpieczeństwa to odsyłaja do pierwszej wiadomości z informacją gdzie zmuszają mnie abym kontaktował się z klientem i prosiła o usunięcie jego negatywnej opinii , ale Ja nie będę o nic prosic osobę która naraziła moją firmę na koszty , straszyła mnie, obrażała i hejtowała ZA NIC , nic złego nie zrobiłam , wykonałam swoją pracę na 100 % ,a od kilku dni jestem kłębkiem nerwów bo pozbawiliście mnie bez powodu jedynego źródla dochodu więc nie sądze aby Pani rozumiała moje zdenerwowanie ....
@ko_alka Rozumiem że Pani też nie jest w stanie mi wytłumaczyć dlaczego przy 155 pozytywnych ocenach i jednym negatywnym komentarzu moje konto zostało zablokowane ? Spadła jakość sprzedaży ale przy takiej liczbie minusowych punktów jest to nieuniknione przy niezadowoleniu kupującego który defacto nie wywiązał się z umowy kupna sprzedaży i złamał prawo obrażając mnie i oczerniając, zresztą Wasz pracownik zwracał jemu podczas dyskusji niejednokrotnie uwagę . Ja ponoszę karę tylko dlaczego ?
@TRANS-CZESCI zgłoś w dziale https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/idb-p/zglos-pomysl pomysł, żeby kupujący, ktory NIE ODEBRAŁ PRZESYŁKI , nie może mieć możliwości wystawienia oceny, wogóle wystawienia.
NIE ODEBRAŁ = NIE MOŻE WYSTAWIĆ OCENY
a my chęnie poprzemy ten pomysł.
@AptekaNatolinska Tak, tak, bardzo słuszny wniosek, ja bym jeszcze udoskonalił ten wniosek:
" Kupujący nie powinni mieć możliwości wystawiania ocen negatywnych, taka opcja powinna być całkowicie usunięta, można pisać tylko oceny bardzo pozytywne i tylko pięciogwiazdkowe !!"
Cała ta dyskusja jest absolutnie bez sensu, patrz tytuł: Allegro zablokowało konto z winy kupującego!!
Przecież to chore, paranoiczne podejście, autorka tego tytułu nie próbuje nawet zrozumieć problemu, a tym bardziej rozwiązać problem.
Może zabronić kupowania na Allegro - taki wniosek zgłoście w dziale pomysłów!
@br. TY tak serio ? typ nie odebrał paczki którą zamówił , co tutaj jest do zrozumienia , jak mam to rozwiązać ? może pojechać do klienta i poprostu dać jemu lampę za darmo ? tak byłoby w porządku ? to rozwiązałoby problem ? Może Ty mi pomożesz zrozumieć mam 155 pozytywnych ocen i 1 negatywną - w jaki sposób zasłużyłam na blokadę .... oświeć mnie skoro uważasz że tutaj wszystko jest ok @AptekaNatolinska
@TRANS-CZESCI Tak serio.
Ja nawet usiłowałem czytać ten wątek, ale wybacz to jest jakiś horror, coś czego być nie powinno.
Cytuję: "I WTEDY SIĘ ZACZĘŁO .... dyskusja , ocena nie polecam , grożenie , straszenie sądem , skarbowym i każdą jedną instytucją w tym kraju."
Jeżeli sprzedający usiłuje poprawić jakość sprzedaży poprzez straszenie kupującego to jest to jakieś nieporozumienie. Może sprzedający powinien sposób zarabiania zmienić.
Mam trochę lat, zawsze jeśli mnie oceniano to były to oceny pozytywne, czasem dostateczne. Ocena super to zawsze było coś nadzwyczajnego często kojarzyło się z nagrodą, z premią.
Obecnie sprzedający domagają się wręcz obowiązkowej oceny super, przecież to żart, kpina z systemu ocen. I jeszcze te "strachy na lachy"
Napiszę tutaj przysłowie : Nosił wilk razy kilka....
Ja nie wiem jak ty zrozumiałeś, ale ja tak, że kupujący grozi sprzedającemu a nie odwrotnie
Różnie to bywa ze straszeniem, najczęściej sprzedawcy straszą kupujących, jeśli było inaczej można było to napisać.
Ale nie w tym problem, problem jest w tym że winę za blokadę konta ponosi kupujący. Nie Allegro, nie system, winien jest kupujący.
Może nie sprzedawać wiecej , może ogłosić strajk, zabronić kupowania?
@br. ZACZNIEMY ROZMAWIAĆ JAK ZACZNIESZ CZYTAĆ ZE ZROZUMIENIEM ... JA MIAŁABYM STARSZYĆ KLIENTA ? SERIO ? NIE ODEBRAŁ, TO NIE ODEBRAŁ PACZKI ... NIE ON PIERWSZY I NIE OSTATNI ... PRZETRZYMAŁ JĄ NA MAGAZYNIE PRAWIE 2 TYGODNIE ... TRUDNO... ALE DYSKUSJA, GROŹBY I NEGATYW ... TO CHYBA JEST ZA DUŻO A W KONSEKWENCJI BLOKADA KONTA ... GDZIE TUTAJ MOJA WINA
No właśnie.. więc kto na kogo krzyczy???
A pisać tak żeby dało się zrozumieć co piszący ma na myśli jest wcale nie łatwo, wiem rozumiem tą trudność i wybaczam...
@TRANS-CZESCI to nie ja, to @br.