Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił paczkę za pobraniem , nie odebrał jej od kuriera , przekierował na magazyn GLS deklarując że ją z tamtąd odbierze, paczka zgodnie z regulaminiem oczekiwała na niego 7 dni roboczych , dostaliśmy informację że taka sytuacja ma miejsce i usiłowaliśmy skontaktować się z klientem , ale nie odbierał telefonu więc paczka z automatu zostałą do nas cofnięta . I WTEDY SIĘ ZACZĘŁO .... dyskusja , ocena nie polecam , grożenie , straszenie sądem , skarbowym i każdą jedną instytucją w tym kraju. Po rozmowach z allegro , komentarz usunięty ponieważ paczka nie została odebrana , dyskusja zamknięta ... i ponownie komenatrz dyskusja i tak klika razy . Po ponad tygodniu bez informacji która powinna PONOĆ przyjść automatycznie okazało się że mamy zablokowane konto i teraz UWAGA NAJLEPSZE dział bezpieczeństwa informuje że aby odblokować konto mam skontaktować się z klientem aby usunął ocenę która ZGODNIE Z REGULAMINEM jest niezasadna ponieważ KLIENT NIE ODEBRAŁ PACZKI POBRANIOWEJ . Pisałam wypracowania tłumacząc sytuację i nie mam żadnej rozmowy , żadnych konkretów, żaden argument z mojej strony nic nie wnosi , stanowisko działu bezpieczeństwa się nie zmienia . Nawet wczoraj zagryzając zęby dzwoniłam do tego klienta ale również nie odebrał telefonu tak jak wcześniej , sytuacja jest dla mnie absurdalna - jako sprzedający wywiązałem się na 100% z swoich obowiązków , nie zrobiłem nic co mogłoby spowodować taką sytuację a konsekwencje są takie że pozbawili mnie dochodu ,a dodam że mam na utrzymaniu 3 dzieci , zastanawiam się czy tutaj nie dochodzi do popełnienia przestępstwa ... BŁAGAM POMÓŻCIE
@TRANS-CZESCI to nie ja, to @br.