Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam na stronie kontaktu nie mogę wysłać wyjaśnienia dotyczącego zdjęcia blokady z mojego konta. Czy istnieje jakiś bezpośredni e-mail do kontaktu z pracownikiem allegro. Dziękuję
Możesz jeszcze próbować tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt#subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b Ten link służy do odwołania od decyzji pracownika Allegro.
Niestety po kliknięciu na wyślij nic się nie dzieje.
Przeglądarkę wyczyść, zmień.
Niestety po kliknięciu na wyślij nic się nie dzieje
Niestety nic. Tylko zielone podkreślniki. Nie wiem o co chodzi. Męczę się z tym trzy dni. Pomocy
Ja , gdy chcę skorzystać z kontaktu z Allegro to zawsze korzystam z wyszukiwarki, np. "google". Wpisujesz w wyszukiwarkę frazę "allegro kontakt" i sprawa załatwiona. To dużo szybciej niż znajdowanie kontaktu przez strony serwisu. Raczej nie ma z tym problemu, więc jeśli masz z tym jakieś utrudnienia - to rozwiązania należy szukać tylko po Twojej stronie.
@_Exclusiv_Shop_, czy Twój problem nadal występuje? Jeśli tak, poproszę, aby ktoś skontaktował się z Tobą bezpośrednio. 🙂
Witam.Tak mój problem jest ciągle aktualny.Potzrebuję pomocy. Numer podany w allegro jest już nieaktualny ponieważ skończyła mi się umowa. W skutek moich problemów zdrowotnych miałam problem z opłaceniem rachunku w terminie oraz kilka sporów tranzakcyjnych. Proszę o kontak na e-mail lub ewentualnie odpowiedz co mogę zrobić w celu zdjęcia blokady sprzedaży. Wszystkie spory są zakończone oraz rachunek jest uregulowany.Proszę o kontakt dziękuję. Mój e-mail: [edycja]
Witam.Piszę w sprawie zdjęcia blokady na moim koncie. Czy istnieje możliwość jej zdjęcia.Dziękuję za odpowiedz