Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Czy ostatnio ktoś ze sprzedających miał ten niemiły problem w postaci ograniczeń funkcjonalności i pomimo zrobienia jakości sprzedaży na poziomie neutralnym nie odblokowano konta? Otrzymaliśmy kilka negatywów dosłownie w 2 dni, które udało się już usunąć (klientom się coś nie spodobało i od razu negatywna opinia, ale takie coś da się usunąć raczej dopiero po zwrocie) i dostaliśmy blokadę konta. Od soboty mamy poziom jakości sprzedaży neutralny, taki jest wymóg przy odblokowaniu ale nadal nie zostało nic zrobione. Na formularze odpowiadają zdawkowo, dopiero później była informacja że ze względu na kilka otwartych dyskusji nie zostanie nam odblokowane konto. Czy otwarte dyskusje mają na to wpływ tak w ogóle? Miał ktoś podobny problem?
@alatlaptopy owszem otwarte dyskusje mają wpływ na jakość sprzedaży. Rozwiąż je i wszystko powinno wrócić do normy.
Więcej informacji o jakości, znajdziesz tutaj.