Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dostałem niedawno maila, że moje konto zostaje zawieszone ze względów bezpieczeństwa.
Napisali mi: ,,Musimy się upewnić, że z konta korzysta uprawniona osoba i ma ona możliwość dokończenia transakcji."
Wszystkie zamówione przesyłki docierały do kupujących bez problemów , a ja wywiązywałem się ze wszystkich obowiązków sprzedawcy.
Miał ktoś taką sytuację albo wie jak można to rozwiązać?
Tylko kontakt z działem bezpieczeństwa i łatwo nie będzie. Tutaj nikt nie odpowie i nikt nie da rady pomóc w tej kwestii.
Musisz z nimi to wyjaśnić z działem bezpieczeństwa.https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...
Próbowałem i teraz nikt nie odpowiada.
@MSKLP na wszystkie wiadomości odpowiadamy w kolejności ich napływania, więc poczekaj proszę cierpliwie.