Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Nasze konto zostało zablokowane z powodu małej ilości ocen sprzedaży względem zrealizowanych transakcji.
zrealizowalismy w ciągu dwóch tygodni około 100 sprzedaży. Wszystko dostarczone, 100% zadowolonych Klientów.
niemniej jednak dotychczas mieliśmy jedynie 18 ocen za sprzedaz. Nasza sprzedaż została zablokowana.
Od trzech dni żebrzemy u Klientów o wystawienie ocen.
Ich ilość udało się podwoić (wszystkie to polecenia 100%)
Allegro uparcie twierdzi, ze nadal jest ich zbyt mało i odblokuje sprzedaż jak będzie ich „wystarczająco dużo” - czyli zabawa w kotka i myszkę...
Przecież to są dla nas konkretne straty, a Allegro nawet nie mówi ile ma ich być, a nasze funkcjonowanie uzależnia od rzeczy, na która zupełnie nie mamy wpływu...
abstrakcja jakaś... co z tym można zrobić?
Podstawa regulaminowa raczej jest.
Blokada wypłat z PayU - punkt 8.8 i 8.9
Ograniczenia na koncie - punkt 2.13
Masz nowe konto, po prosu mają obawy co do finalizacji transakcji i ewentualnie o własne pieniądze na rekompensaty z POK, dlatego czekają na komentarze. Myślę, że pisząc tutaj niczego nie przyspieszysz, czekaj na pojawienie się kolejnych ocen.
@xyz96 Oczywiście nie znamy szczegółów ale nie wyn9ika że to nowe konto "co tzn nowe"
@LEW433 Napisz tak - lkhkjhoih
I już dostaniesz śmieciowy wpunkt od wiadomo kogo 🙂
@xyz96 Daruj sobie nie pociągasz mnie 😁Nie każdy jest taki "poważny "jak ty
@xyz96 Sądzisz że pozbawienie kogoś "sprzedaży" bo komuś coś nie pasuje jest w porządku Sam wielokrotnie tu pisałeś że tak musi być bo to zgodne z regulaminem ale ustawą itd
śmieciowy wpunkt, mówi ten, co ma ich najwięcej 😂 wymień sobie na słodziaki 😂
@LEW433, to, że jest poważny to każdy wie, a raczej.. poważany 😂 🤣
Na 2.13 mogę się zgodzić: mogą oczekiwać potwierdzen dostaw, faktur zakupowych lub nawet zdjęć towaru i cokolwiek co jest zależne od nas - nie dyskutuje tylko dosyłam,
natomiast oczekiwanie na oceny od klientów, na które po pierwsze nie mamy żadnego wpływu, a po drugie kupujący wcale nie ma żadnego obowiązku, aby to zrobić jest mocnym naginaniem tego punktu. Przypominam: cały towar u kupujących na miejscu, żadnych reklamacji, tylko ocen mało...
Punkty 8.8 i 8.9 w kwestii wstrzymania wypłat: każdy produkt można uznać ze jest podejrzenie o złożenie reklamacji przez kupujących...
poza tym jesteśmy normalnie legalnie dziakającą firmą w PL wiec niewiem co moznaby jeszcze podciągnąć, żeby uznać wstrzymanie wypłat za zasadne.
uwazam za bezzasadne, ale to mamy już chyba za sobą...
teraz wisi blokada sprzedaży i to próbuje przewalczyć
@budano_pl Nie jesteś pierwszy, wielu pisało tu o wymogu posiadania odpowiedniej ilości pozytywnych ocen. To praktyka stosowana od dawna.
Zwróć uwagę na to; "uzależnić korzystanie z Allegro od potwierdzenia przez Użytkownika odpowiednimi dokumentami jego wiarygodności, w tym tożsamości"
Nie jest sprecyzowane, jakie to dokumenty, takim dokumentem dla Allegro mogą też być oceny wystawiane przez kupujących jeśli chodzi o wiarygodność.
Po prostu boją się wypłacić dużej sumki od nowego konta - sądząc po ocenach ze sprzedanych towarów. Nie są to tanie przedmioty, ale już samo to, że ktoś ocenił takie zakupy powinno im wystarczyć.
"nabijanie" sprzedaży też nie wchodzi w grę, mają dane klientów, dostali z tego też porządną prowizję. Musisz do poniedziałku poczekać, bo dziś i tak nic nie zrobią 😄
@DarkStoorM Kiedy już nawet nie chodzi na ten moment o wypłatę środków: te mogą sobie nawet kilka dni trzymać dla bezpieczeństwa...
chodzi o samą blokadę sprzedaży...
@budano_pl oferty też wam zamknęli, czy po prostu się nie wznowiły z powodu blokady? Pewnie zaraz wymyślą jakieś naruszenie regulaminu 😄
@DarkStoorM Oferty wywalili, już drugi raz będziemy wystawiać je ponownie. 200 aukcji - jest co robić ale oczywiście Allegro ma swoje racje...
@budano_pl Dokładnie tak. Wiele punktów regulaminu jest nieprecyzyjnych do tego stopnia, że niemal wszystko można pod to podciągnąć - to pisali specjaliści 🙂
@xyz96 Do licha, jak ludzie mają zbierać te oceny przy zawieszonej sprzedaży? Niech se Allegro dzwoni do klientów i pyta. To, co wyprawiają, jest CHORE!!!! Rozumiałabym takie postępowanie wobec prywatnej osoby, która ni stąd ni zowąd sprzedaje dużo drogich przedmiotów. Natomiast wobec legalnej firmy jest to niedopuszczalne!
Tu chyba chodzi o oceny już przeprowadzonych transakcji.
A Allegro może i nie dzwoni do kupujących, ale przysyła e-maile z pytaniami "Jak oceniasz zakup u sprzedającego XXX?", "Czy polecasz sprzedającego XXX?" i przenosi na stronę "Wystaw ocenę". Spamowanie ponagleniami do wystawienia pozytywnej oceny może dać skutek odwrotny od zamierzonego.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 Oceny i komentarze nie są obowiązkowe, zatem Allegro nie powinno uzależniać czyjejś sprzedaży od liczby otrzymanych komentarzy. Są inne, całkiem skuteczne metody sprawdzenia wiarygodności firmy. No, chyba, że coś było na rzeczy, a o tym nie wiemy.
Są działy na Allegro z których zakupów z różnych względów nie oceniam np erotyka, niektóre książki, gry etc.
Trochę to dziwny wymóg bo niektóre działy są w gorszej sytuacji od innych jeśli chodzi o to jak chętnie się w nich wystawia oceny.
PS
I nie wyobrażam sobie żeby ktoś słał prośby o oceny. Ryzykowne zagranie zwłaszcza że oceny są subiektywne 😜
No chyba że Allegro nie ufa temu że same pozytywne masz i czeka na jakąś gorszą ocenę 😉
Jak dla mnie, to po prostu rodzaj dyskryminacji, na który Allegro pozwala sobie od dawna. Nie zamierzam tu też wdawać się w dywagacje, czy określać, po której stronie jest racja. Doświadczenie nauczyło mnie bowiem, że często opisujący problem "pomijają" jakieś szczegóły, bez znajomości których to szczegółów, trudno wyrobić sobie jakąkolwiek opinię. Napiszę tak - skoro de facto tracisz tu czas/nerwy/pieniądze - może po prostu spróbuj skonsultować sprawę z jakimś prawnikiem..? Być może podpowie Ci, co zrobić, lub w jaki sposób domagać się od Allegro zaprzestania naruszeń.