anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada sprzedaży ze względu na zbyt długi czas odpowiedzi do dyskusji

SklepGramet
#8 Zapaleniec#

Witajcie!

Z dwa tygodnie temu Allegro nałożyło nam blokadę na sprzedaż. Tzn. sprzedawać możemy ale nie możemy wystawiać i ZMIENIAĆ ofert.

Głównym problemem dla Allegro było to iż mamy zbyt długi czas odpowiedzi na pytania czy dyskusje od kupujących.

Nie ukrywam, mieliśmy pewne problemy z pracownikiem, przez co obsunął nam się termin na odpowiedzi.

Ale czy jest to w ogóle zgodne z zasadami?

Pytaliśmy allegro co mamy zrobić to nawet nie potrafią nic konkretnie odpisać.

Wiemy że musimy się "zawziąć" z odpisywaniem ale poza tym to nic nam nie wiadomo. Ile, co i jak długo? 😄

Jak mamy sprzedawać skoro nie możemy zmienić oferty? Przyjedzie do nas dostawa droższego towaru to mamy być w tym momencie narażani na starty? Wystawienie nowej oferty jeszcze rozumiem, ale zmiana CENY czy ILOŚCI sztuk w ofercie to jest NIEPOROZUMIENIE!

Dostawy przyjeżdżają co chwile ale towar u nas stoi bo nie możemy go sprzedawać.

Przecież w tym przypadku Allegro naraża nas na straty! 😞

Mamy konto od roku, gdzie zebraliśmy prawie 800 pozytywnych opinii z czego tylko 13 jest negatywnych, gdzie większość jest tylko z ostatniego miesiąca.

Myślicie że można coś z tym zrobić?

Może najlepiej podjąć jakieś kroki prawne?

Może ktoś miał już taki problem z Allegro?

Dziękuję i pozdrawiam wszystkich!

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kostas11
#21 Demiurg#

@SklepGramet odpowiadać szybciej, poproś kupujących o usunięcie komentarzy i zakończenie dyskusji, po jakimś czasie poprawi się Twoja jakość obsługi i ściągną blokadę może to potrwać kilka tygodni 😞  zainwestuj w automat odpowiadający a dyskusji i na zapytania poprawisz se punktację 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

SklepGramet
#8 Zapaleniec#

O tym nie pomyślałem. Coś możesz polecić? Jak działa taki automat?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@SklepGramet Nie słuchaj tej rady i nie stosuj żadnych automatów do odpowiadania w Dyskusjach, to tylko pogorszy Twoją sytuację, bo kupujących zdenerwujesz automatycznymi odpowiedziami nie na temat, co skończy się zakończeniem Dyskusji jako nierozwiązanej i doprowadzi do wystawienia negatywnego komentarza. W Dyskusji odpowiadaj szybko i rzeczowo, aby zakończyć spór i aby kupujący był zadowolony.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@SklepGramet  najtaniej wychodzi:

klient pocztowy (Thunderbird) + konfiguracja filtra wiadomości = zirytowany kupujący otrzymujący odpowiedz typu "Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to możliwe"

oznacz moderatorów

Protier_pl
#9 Pomysłodawca#

Wyrażasz swoją opinie odnośnie zdenerwowania poprzez  automatyczne odpowiedzi czy też wszystkich klientów z Allegro?

oznacz moderatorów