Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Proszę o pomoc osobę decyzyjną z pracowników Allegro o rozwiązanie problemu.
Sprawa się ciągnie tygodniami i nadal są problemy 14671826
Chodzi o notoryczne usuwanie moich aukcji z jednym towarem.
Przeprowadziłem kilkadziesiąt rozmów mailowych oraz telefonicznych. Za każdym razem było ustalane co innego, i mimo dostosowania się do wskazań nadal usuwaliście, że ktoś nie miał racji i ma być inaczej, i tak borykałem się ze zmianami aukcji gdyż każdy inaczej odpowiadał a kolejny zmieniał zdanie poprzedniego.
Po wielu telefonach otrzymałem jednoznaczną decyzję z działu weryfikacji jak ma wyglądać oferta
Poproszono o przesłanie zdjęć co też zrobiłem i otrzymałem potwierdzenie, że zdjęcia są zgodne.
Uznałem tą decyzję za ostateczną, jednak po raz kolejny została oferta usunięta, po interwencji zostałem przeproszony i wykasowano mi punkty ujemne za omyłkowe usunięcie aukcji.
Dzisiaj sytuacja znowu się powtórzyła, w ofercie nic nie zmieniałem, zdjęcia są te same na które posiadam pisemną zgodę
Proszę o pomoc w ustaleniu jak definitywnie zakończyć te nieporozumienie z omyłkowym usuwaniem ofert.
Obiecali mi Państwo w korespondencji, że do konta zostanie przypisana specjalna notatka aby, któryś z pracowników się znowu nie pomylił, jak widać nie została dodana mimo upływu kilku dni.
Nie mam już sił na korespondencje mailową gdyż decyzje są przeróżne, ja trzymam się ostatecznej z działu weryfikacji i proszę o niepodważanie czyjegoś zdania.
Proszę odpisać mi tutaj publicznie aby sprawa stała się jasna w ostateczności
@landtoys Poprosiłam o odpowiedź dla Ciebie i z tego co widzę, otrzymałeś już informację zwrotną oraz wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Tak jak poinformował Cię nasz pracownik, gdyby w w przyszłości problem pojawił się ponownie, powołaj się proszę na numer sprawy 14671826.
Dziękuję serdecznie,
Oczywiście odpowiedź otrzymałem lecz cały czas jestem w niepewności gdyż takich decyzji było już wiele, każda była niby dobra lecz co usunięcie oferty okazywało się, że poprzedni rozmówca nie miał racji, Takim sposobem co wymianę korespondencji dokonuję zmian.
Powoływanie się na numer sprawy niczego nie wnosiło gdyż decyzje zmieniały się co korespondencje.
Dzisiaj dostałem od Pana Tomasza odpowiedź bardzo rzeczowo i dokładnie wytłumaczone za co ślę podziękowania.
Jednak skąd mam mieć pewność, że dnia kolejnego sytuacja się nie zmieni jak poprzednio, od nowa będę pisał, wydzwaniał, wyjaśniał i ktoś ustali nową wersję..
Miło by było to zakończyć i otrzymać oficjalne stanowisko z Allegro, że ta decyzja jest ostateczna i nikt więcej nie ma prawa jej podważyć, inaczej będę w nieskończoność brnął w tych niejasnościach
@landtoys W Twoim i swoim mieniu poprosiłam już odpowiedni zespół o dokładne oznaczenie rozwiązania Twojej sprawy, tak aby ta sytuacja nie powróciła w przyszłości. Dostałam już potwierdzenie, że zrobiliśmy wszystko co możemy, abyś nie miał więcej problemów z tego tytułu, więc pozostaje nam wierzyć, że właśnie tak będzie.
Bardzo Cię przepraszam za zaistniałą sytuację i jeśli w tej sprawie pojawią się jakiekolowiek nowe wątpliwości bądź zastrzeżenia, pisz do nas śmiało.