anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada wypłat - ponowna weryfikacja

NewLight_pl
#9 Pomysłodawca#

Od miesiąca Allegro blokuje mi wypłaty środków ze sprzedaży zarówno w PayU, jak i przelewy24.

Pomijam fakt, że posiadam konto w PayU dla swojej firmy, gdzie nikt nie żąda ode mnie skanów dowodu osobistego, to prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą, posługuję się tym samym kontem bankowy już kilkanaście lat, a na Allegro prowadzę sprzedaż już ponad 20 lat.
Wisienką na torcie jest fakt, że po zgłoszeniu faktu blokady, Allegro odpowiedziało, że mam czas na weryfikację DO 07.04.2024 i dopiero potem zablokują wypłaty, a tym czasem blokada trwa już od prawie miesiąca.
Jak odzyskać swoje pieniądze?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@NewLight_pl zgodnie z informacją przekazaną w wiadomości e-mail, konieczna będzie ponowna weryfikacja. 
W celu odblokowania rachunku do wypłat prosimy o załączenie dokumentu tożsamości, następnie, napisz w prowadzonej korespondencji e-mail (nr 40680425), Doradca skontaktuje się wówczas z operatorami i poprosi o pilną weryfikację.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

NewLight_pl
#9 Pomysłodawca#

Przesłałem wymagane skan dowodu osobistego, przeszedłem weryfikację. Środki z PayU zostały odblokowane, a z przelewy24 nie, pomimo braku informacji o blokadzie.
W dalszym ciągu przetrzymujecie moje pieniądze.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@NewLight_pl Proszę, napisz o tym w zgłoszeniu numer 40680425, które już prowadzisz. Dzięki temu zostanie skrócona ścieżka rozwiązania Twojej sprawy. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów