Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, miał ktoś podobną sytuacje blokada wystawiana ofert po tym jak klient próbował nas oszukać uszkodzić towar nie chcieliśmy zwrócić kosztów, Allegro stwierdziło że to nasza wina i mamy oddać koszty odaliśmy i skończyliśmy z blokadą a Pan z supportu napisał że jak poprawimy jakość blokada zniknie gdy nasze oferty pospadał co możemy zrobić? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@alleloombard931 Cześć. Rozumiem, że nie jest to dla Was sytuacja komfortowa i chcecie jak najszybciej odblokować konto, jednak tę sprawę możecie wyjaśnić wyłącznie z Działem Bezpieczeństwa. Poczekajcie proszę na odpowiedź w korespondencji numer 21571879.
Niby tak tylko Dział Bezpieczeństwa odpowiada tak ..
Dzień dobry
dziękuję za wiadomość.
Państwa sprzedaż nie została zablokowana, a oferty nadal widoczne są na Allegro. Na koncie nałożone jest jedynie ograniczenie sprzedaży, które nie uniemożliwia Państwu podniesienia jakości.
Proszę o ponowny kontakt w sprawie ograniczeń, gdy jakość zostanie podniesiona do właściwego poziomu.
@alleloombard931 Oznacza to, że musicie poprawić jakość sprzedaży. Obszarem, nad którym możecie pracować, jest obsługa kupującego. Postarajcie się odpowiadać w Dyskusjach w ciągu 24 godzin, a także reagować na wiadomości od klientów z Centrum Wiadomości.
Ale jak mamy reagować nie posiadając wystawionego towaru? który jest wartościowy? zostały towary które są uzupełnieniami albo towarem mniej chodliwym
@alleloombard931 na Twoim koncie jest jeszcze 99 ofert - użytkownicy wciąż mogą zakładać Dyskusje i korzystać z przycisku "Pytanie do sprzedającego".
@alleloombard931 Tu Ci nikt konta nie odblokuje tylko przez :https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...