Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Jestem nową użytkowniczka allegro ale może tutaj jest ktoś wstanie pomoc. Prowadziłam sprzedaż na dwóch kontach. Jedno konto miało juz super sprzedawce i 100% pozytywnych komentarzy. Otworzyłam nowe konto na którym przez przypadek pracownik zaznaczył wysyłka natychmiast co spowodowało spadek w jakości mojej obsługi. Przez weekend i pierwsze dni grudnia ( mikołajkami ) sprzedaż wzrosła dziewięcio krotnie czyli jakie 100-120 paczek dziennie. Niestety trafił się klient który wszystko wie i zawsze jak zamawiał paczki kurierem to miał taka na następny dzień. Staramy się pakować paczki na kuriera w pierwszej kolejności. Klient zamówił paczkę w poniedziałek o 21. Nasz pracownik przygotował i spakował paczkę we wtorek rano o 9:36 w systemu allegro kurierem dpd dostał informacje ze podjazd kuriera będzie w środę od 10 do 14. Niestety klient wystawił negatywa w środę jak tylko dowiedział się ze paczka zostanie dopiero wysłana. Allegro nie widzi w tym swojej winy i zablokowała oba konta gdzie był super sprzedawca z 250 100% pozytywnymi kometarzami. Niestety że to był jeden z pierwszych komentarzu na nowym koncie spadła nam ocena sprzedającego do nieakceptowalna. Łącznie przez pare dni wysłaliśmy ponad 300 paczek z czego na nowym koncie jest juz ocena sprzedającego neutralne a konto jest w dalszym ciagu zablokowane. Allegro doszukało się ze nasz były pracownik ma jakieś nieuregulowane sprawy z allegro. Po kontakcie z pracownicą okazało się ze faktycznie, ale czy to ma coś wspólnego z naszym kontem firmowym ? Na dodatek złego allegro nie odpisuje byłej pracownicy. Co mogę w tej sprawię zrobić ?
@Gammadionsklep_2 Możemy tylko ci doradzić rozwiązanie problemu poprzez kontakt i wyjaśnienie z Allegro, opisywane były tu takie sytuacje, chcesz poszukaj w postach, nigdy tu nikt tego na AG nie rozwiązał:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65
Odpowiedzcie panu(i) @_HolaOla_ @cloudcloud
@Gammadionsklep_2 Był tu już podobny wątek, tylko od strony pracownika, któremu zablokowano konto z powodu grzeszków byłego pracodawcy https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/zawieszone-konto/m-p/57784
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Gammadionsklep_2 wystawienie negatywa nie blokuje wszystkich kont więc 80 % tekstu nie istotna, zdarza się że blokują konta jak ktoś inny ma zaległości, w tym przypadku podeślij wypowiedzenie - rozwiązanie umowy z pracownikiem powinno pomóc, jak nie, udaj się do prawnika bo to działanie niezgodne z prawem, blokować za czyjeś długi, chyba że nie piszesz wszystkiego i powód jest inny ale znamy tylko twoje stanowisko 🙂
"Allegro nie widzi w tym swojej winy..."
ale gdzie tu allegro zawiniło ?
@Client:80340374 Podając przewidywany czas dostawy, który wielu kupujących bierze za deklarowany, bo nie chce im się czytać?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Gammadionsklep_2 : "Otworzyłam nowe konto na którym przez przypadek pracownik zaznaczył wysyłka natychmiast"
@Knowhere : Hurr durr! Wina kupujących!
(-‸ლ)
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
WIna allegro jest ewidentna. Przelaczali mnie chyba do 10 osób i nikt nie przyznał do błędnego systemu który maja zrobiony. Zamowienie o 21:06 w poniedziałek. Zaznaczona wysyłka natychmiast która powinna tak naprawdę być dostępna do aukcji typu "kod na maila" . Paczka została przygotowana o 9:36 z samego rana przez system wysyłam allegro. Kurier allegro DPD i dostajemy informacje ze podjazd kuriera w środę miedzy 10 a 14 gdzie według informacji jaka klient dostał od allegro środa to dzień w który powinien dostać paczkę od nas. I nie widzisz tutaj winy allegro ?
troche pomogles konto odblokowane ale w inny sposób ale powiem tak ze blokowanie konto bo ktoś sie zaloguje z pracowników na twoim kompie może niezły bałagan zrobić i to jeszcze przed świętami gdzie sprzedaż jest największe
@Knowhere chyba nie doczytałeś, bo nikt tu nie pisał o deklarowanym i przewidywanym czasie dostawy
Zaznaczona wysyłka natychmiast która powinna tak naprawdę być dostępna do aukcji typu "kod na maila" - powinna, ale nie jest.Może sie znaleźć zapaleniec ktory wsiądzie w auto i dostarczy paczke osobiście do klienta lub punktu odbioru paczek.
Klient właśnie tak Cie odebrał więc nie wiń allegro czy klienta.Twój błąd, że pracownik nie został odpowiednio przygotowany do pracy
Druga sprawa to skoro jest " natychmiast " to trzeba było puścić zlecenie natychmiast.Kurier otrzymałby zlecenie odbioru w momencie odbioru paczek z sortowni
Sprawa tych powiązań między kontami to temat rzeka i czasem człowiek sie zastanawia jak to w ogóle możliwe.Obsługa allegro też pozostawia wiele do życzenia
Zaznaczona wysyłka natychmiast która powinna tak naprawdę być dostępna do aukcji typu "kod na maila" - powinna, ale nie jest.Może sie znaleźć zapaleniec ktory wsiądzie w auto i dostarczy paczke osobiście do klienta lub punktu odbioru paczek.
Wystarczy ze byłaby chmurka przy wybieraniu natychmiast. Zlecenie było zrobione w godzinach pracy czyli od 9 do 17. Normalnie jak robie zlecenie do 11 np na furgonetce to kurier przyjeżdża tego samego dnia ale niestety zlecenie było zrobione przez wysyłamy allegro i kurier był zamówiony na następny dzień czyli winna allegro a nie moja i nie pracownika. Czytaj ze zrozumieniem
Co do powiązań konto to jest chore bo czytałem inny temat i sporo osób ma z tym problem
na allegro jedyną osobą którą obchodzą godziny pracy jest klient który planuje odebrać towar osobiście.Cała reszta ma to daleko gdzieś.
Deklarowałaś klientowi wysyłkę natychmiast więc nie obarczaj winą kogoś innego, że Ci się to nie udało.To jest tylko Twój problem wywiązać się z tego
Sama napisałas, że pracownik zaznaczył przez przypadek deklarowany czas wysyłki
zlecenie było zrobione przez wysyłamy allegro i kurier był zamówiony na następny dzień czyli winna allegro a nie moja i nie pracownika.
skoro decydujesz sie wysyłać przez allegro to dobrze byłoby znać graniczną godzinę nadania by odbiór był tego same dnia.