Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Statusy przesyłek nadanych przez Allegro Kurier UPS nie aktualizują się w zakładce "Zamówienia" w Allegro, ale bezpośrednio w serwisie UPS statusy przesyłek są aktualizowane. Czy tu jest jakiś globalny problem z aktualizacją statusów paczek na Allegro, czy ewentualnie powinniśmy coś u siebie jeszcze poprawić? Zwracam na to uwagę, ponieważ widzimy, że kupujący śledzą drogę paczki bezpośrednio w Allegro i zgłaszają niezadowolenie, że nie wysyłamy w terminie, a jest to niezgodne z prawdą.
@e-marketzoo_pl Podaj proszę numer przykładowego zamówienia, którego dotyczy ten problem.
Dzień dobry,
przykładowe zamówienia:
1Z8332YF6825131123, 1Z8332YF6833612866
Pozdrawiam.
@e-marketzoo_pl Konieczne jest wskazanie numwrów zamówień Allegro, które widzisz w naszych zakładkach.
A przepraszam, źle zinterpretowałam prośbę 😉 Już się poprawiam, chodzi o zamówienia:
d6f66c60-8203-11ed-8ea8-a5cd3543e8d8
f7300180-8226-11ed-b777-4bf21fecfe74
@e-marketzoo_pl Dziękuję 🙂 Poprosiłam o sprawdzenie dlaczego dane dotyczące przesyłek się nie zaktualizowały. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.