anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak aktualizacji statusu przesyłki Allegro Kurier UPS w obsłudze zamówień Allegro

e-marketzoo_pl
#7 Wielbiciel#

Statusy przesyłek nadanych przez Allegro Kurier UPS nie aktualizują się w zakładce "Zamówienia" w Allegro, ale bezpośrednio w serwisie UPS statusy przesyłek są aktualizowane. Czy tu jest jakiś globalny problem z aktualizacją statusów paczek na Allegro, czy ewentualnie powinniśmy coś u siebie jeszcze poprawić? Zwracam na to uwagę, ponieważ widzimy, że kupujący śledzą drogę paczki bezpośrednio w Allegro i zgłaszają niezadowolenie, że nie wysyłamy w terminie, a jest to niezgodne z prawdą. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@e-marketzoo_pl Podaj proszę numer przykładowego zamówienia, którego dotyczy ten problem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

e-marketzoo_pl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

przykładowe zamówienia: 

1Z8332YF6825131123, 1Z8332YF6833612866

Pozdrawiam.

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@e-marketzoo_pl Konieczne jest wskazanie numwrów zamówień Allegro, które widzisz w naszych zakładkach. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

e-marketzoo_pl
#7 Wielbiciel#

A przepraszam, źle zinterpretowałam prośbę 😉 Już się poprawiam, chodzi o zamówienia:

d6f66c60-8203-11ed-8ea8-a5cd3543e8d8

f7300180-8226-11ed-b777-4bf21fecfe74

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@e-marketzoo_pl Dziękuję 🙂 Poprosiłam o sprawdzenie dlaczego dane dotyczące przesyłek się nie zaktualizowały. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów