Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, korzystamy z usług firmy kurierskiej GEODIS (dawniej Pekaes). Pomimo, że numery przesyłek dodawane są automatycznie to nie są aktualizowane przez co spada nam jakość sprzedaży. W raportach skuteczności wysyłki widnieje "Data wysyłki" i "Data dostawy" = "Brak".
Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Jak temu zaradzić?
@www_meblogrod_pl Podaj mi numer przykładowego zamówienia, którego dotyczy ten problem. Poproszę o weryfikację.
Numer zamówienia: f1c6b490-37e3-11ef-9353-dd5674b0a446
@www_meblogrod_pl Dziękuję. Konsultuję tę sprawę.
Czy coś się wyjaśniło?
@www_meblogrod_pl Niestety nie. Muszę Cię prosić o cierpliwość. Nie otrzymałam jeszcze odpowiedzi.
Również dołączam do tematu. Śledzenie Geodis nie działa. Mimo podania numeru listu przewozowego wyświetla się status:
PRZEWOŹNIK I NUMER PRZESYŁKI
@www_meblogrod_pl @GrupaDonati Proszę Was o sprawdzenie jakie adresy mailowe klientów podajecie przy nadawaniu paczek. Powinniście podawać poprawne zamaskowane adresy mailowe zgodnie z instrukcją zamieszczoną tutaj.
U mnie idą adresy zamaskowane (allegrowe)
@www_meblogrod_pl dziękuję, przekazaliśmy już tę informację do zespołu, ale potrzebujemy jeszcze chwilę, żeby znaleźć przyczynę tej sytuacji.
Czy coś się wyjaśniło? Czy mżemy liczyć na przyspieszenie sprawy? Statystyki nam spadają przez brak aktualizacji statusów.
Cześć @www_meblogrod_pl. Firma kurierska Geodis nie jest z nami zintegrowana, dlatego nawet kiedy przekazujesz zamaskowany adres e-mail, nie otrzymujemy od przewoźnika statusów przesyłek.
Tutaj pozostaje jedynie nadawanie kurierem, który jest z nami zintegrowany lub ustawienie metody "dostawa przez sprzedającego", która jest automatycznie wykluczona ze statystyk jakości.
U nas również allegrowe adresy