anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak aktualizacji statusu przesyłki GEODIS (Pekaes)

www_meblogrod_pl
#1 Nowicjusz#

Witam, korzystamy z usług firmy kurierskiej GEODIS (dawniej Pekaes). Pomimo, że numery przesyłek dodawane są automatycznie to nie są aktualizowane przez co spada nam jakość sprzedaży. W raportach skuteczności wysyłki widnieje "Data wysyłki" i "Data dostawy" = "Brak". 
Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Jak temu zaradzić?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@www_meblogrod_pl Podaj mi numer przykładowego zamówienia, którego dotyczy ten problem. Poproszę o weryfikację.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

www_meblogrod_pl
#1 Nowicjusz#

Numer zamówienia: f1c6b490-37e3-11ef-9353-dd5674b0a446

 
Dziękuję.
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@www_meblogrod_pl Dziękuję. Konsultuję tę sprawę.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów