anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak automatycznego zwrotu prowizji, nieodebrana paczka pobraniowa

GO_V8
#7 Wielbiciel#

Witam,

Dlaczego od pewnego czasu nie można uzyskać automatycznego zwrotu prowizji, skoro dodałem numer przesyłki, a przesyłka pobraniowa nie została odebrana? Kiedyś zwrot był automatycznie, teraz "W TRAKCIE".

To jest jakieś chore, znowu trzeba pilnować czasu i się odwoływać bo nie przyznacie zwrotu z automatu?

Wasz regulamin mówi co innego!!!

 

Dodawaj numery przesyłek do zamówień! Pozwoli nam to prześledzić historię przesyłki w sytuacji, gdy kupujący wybierze dostawę za pobraniem, ale nie zwróci towaru za pomocą zakładki Moje zakupy. Jeżeli w opisanej sytuacji z dodanego do zamówienia numeru listu przewozowego wynika, że kupujący nie odebrał przesyłki - otrzymasz rabat automatycznie.

G! Prawda

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

GO_V8
#7 Wielbiciel#

To nie o to mi chodzi.

Chodzi mi o manualne kliknięcie o zwrot prowizji, i gdy system widział, że przesyłka była nieodebrana to po kilku sekundach miałem zwrot prowizji.

Teraz takie zwroty prowizji mają status "W TRAKCIE"

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

To standard.

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

GO_V8
#7 Wielbiciel#

Niee, jeszcze miesiac temu taki wniosek byl rozpatrywany automatycznie

oznacz moderatorów