Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Dlaczego od pewnego czasu nie można uzyskać automatycznego zwrotu prowizji, skoro dodałem numer przesyłki, a przesyłka pobraniowa nie została odebrana? Kiedyś zwrot był automatycznie, teraz "W TRAKCIE".
To jest jakieś chore, znowu trzeba pilnować czasu i się odwoływać bo nie przyznacie zwrotu z automatu?
Wasz regulamin mówi co innego!!!
Dodawaj numery przesyłek do zamówień! Pozwoli nam to prześledzić historię przesyłki w sytuacji, gdy kupujący wybierze dostawę za pobraniem, ale nie zwróci towaru za pomocą zakładki Moje zakupy. Jeżeli w opisanej sytuacji z dodanego do zamówienia numeru listu przewozowego wynika, że kupujący nie odebrał przesyłki - otrzymasz rabat automatycznie.
G! Prawda
To nie o to mi chodzi.
Chodzi mi o manualne kliknięcie o zwrot prowizji, i gdy system widział, że przesyłka była nieodebrana to po kilku sekundach miałem zwrot prowizji.
Teraz takie zwroty prowizji mają status "W TRAKCIE"
To standard.
Niee, jeszcze miesiac temu taki wniosek byl rozpatrywany automatycznie