Brak automatycznego zwrotu prowizji, nieodebrana paczka pobraniowa

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Dlaczego od pewnego czasu nie można uzyskać automatycznego zwrotu prowizji, skoro dodałem numer przesyłki, a przesyłka pobraniowa nie została odebrana? Kiedyś zwrot był automatycznie, teraz "W TRAKCIE".
To jest jakieś chore, znowu trzeba pilnować czasu i się odwoływać bo nie przyznacie zwrotu z automatu?
Wasz regulamin mówi co innego!!!
Dodawaj numery przesyłek do zamówień! Pozwoli nam to prześledzić historię przesyłki w sytuacji, gdy kupujący wybierze dostawę za pobraniem, ale nie zwróci towaru za pomocą zakładki Moje zakupy. Jeżeli w opisanej sytuacji z dodanego do zamówienia numeru listu przewozowego wynika, że kupujący nie odebrał przesyłki - otrzymasz rabat automatycznie.
G! Prawda
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To nie o to mi chodzi.
Chodzi mi o manualne kliknięcie o zwrot prowizji, i gdy system widział, że przesyłka była nieodebrana to po kilku sekundach miałem zwrot prowizji.
Teraz takie zwroty prowizji mają status "W TRAKCIE"

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To standard.
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niee, jeszcze miesiac temu taki wniosek byl rozpatrywany automatycznie