Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Firma Allegro przez regulamin który zaakceptowałem przywłaszczyła sobie pieniądze na transakcji która finalnie została uznana jako zwrot. Z klientem się rozliczyłem, ba! nawet oddałem za kuriera, aby zadość uczynić błąd i stracony czas. Klient był trudny, Allegro szło za zdaniem klienta na ślepo nie czytając kompletnie argumentów z mojej strony i nie biorąc ich pod uwagę. Finalnie sprawa zakończyła się tak, że zwróciłem klientowi wszystkie pieniądze oraz zapłaciłem i oddałem za kuriera, a prowizji z tej sprzedaży od Allegro nie otrzymałem. Argumentowali to niską jakością sprzedaży którą obniżyli mi po dyskusji z klientem. Komizm tej sytuacji polega na tym, że dyskusja była założona przez klienta w temacie braku podjazdu kuriera - to był okres świąteczny kurier się nie wyrobił. Kurier w następnym terminie już podjechał, a Allegro przeciągnęło czas trwania dyskusji do momentu zwrotu pieniędzy tylko że... na rozpatrzenie zwrotu mam czas w 14 dni od dnia otrzymania przesyłki 🙂
Allegro kompletnie nie respektuje prawa tworząc własne oraz [edycja] ludzi z ich pieniędzy w białych rękawiczkach za pomocą regulaminu.
Czy jest więcej takich osób których spotkało to samo z tą firmą ?
To akurat nie ,ale z allegro na ich portalu wspieranym przez własny regulamin jako sprzedawca jesteś zwykle na straconej pozycji .Odpowiedzi często są tylko formułkami puszczanymi z automatu przez BOT-y i często kompletnie nie na temat co doprowadza do takich sytuacji jak u ciebie .
. na rozpatrzenie zwrotu mam czas w 14 dni od dnia otrzymania przesyłki Nie, 14 dni od czasu zgłoszenia, powinieneś zrobić to bezzwłocznie a możesz się wstrzymać do czasu zwrotu towaru.
Mój błąd!
Zwrot rozpatrzyłem natychmiast w pierwszy dzień i oczywiste było, że na tak. Chodzi mi o zwrot pieniędzy.
LEW433 - chyba nieco "przeginasz". Na rozpatrzenie "zwrotu" sprzedawca nie ma żadnego terminu - to jest ustalone przez nasze prawo i przez regulamin Allegro. Zwrot towaru - to po prostu odesłanie towaru do sprzedawcy. Sam zwrot towaru nie ma jakiegokolwiek znaczenia dla sprzedającego. Ważne jest wskazanie podstawy prawnej - reklamacja, odstąpienie od zawartej umowy. Zwrot towaru jest jedynie ich efektem .
Po co wypisujesz takie głupoty, że sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie zwrotu? - to jest chore.
Możesz wyjaśnić w którym miejscu, bo albo źle przeczytałeś albo coś przeoczyłeś. Oczywiście że ma 14 dni od złożenia odstąpienia od zakupu a nie od otrzymania przesyłki. Sam wypisujesz głupoty.Po co wypisujesz takie głupoty, że sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie zwrotu? - to jest chore.
@superwysylka ale zwrot to Twój problem z klientem 😞 Allegro należy się kasa za usługę jaką wykonali i znaleźli Ci klienta 🙂 To jest tylko ich dobra wola że oddają przy zwrocie prowizję, bo allegro i tak musi opłacić pracowników czy reklamy, serwery itp.
Zgodnie z prawem wystawiając aukcję wyraziłeś zgodę na rozpoczęcie usługi i nie ma podstaw prawnych żeby allegro musiało w tym przypadku oddawać każdemu kasę 😞 ale może na podstawie własnego regulaminu 🙂
Do tej pory są portale co biorą kasę za wyświetlanie ogłoszeń i nic nie zwracają 😞
Tylko to jest prowizja od sprzedaży 🙂 Sprzedaż w tym przypadku została anulowana czyli doszło do zwrotu 😉
No. Tak z pięć razy w tygodniu mamy takie akcje.