anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak emaili i powiadomień o sprzedanym produkcie , wpłacie , problem od 24h

atelierofturbans
#8 Zapaleniec#

Witam , Od 24H nie otrzymuje powiadomień o sprzedanym produkcje , wyborze formy zapłaty i dostawy oraz informacji o nowej wpłacie . Sprawdzałam czy ktoś nie usunął powiazań z kontem , nie zmienił emaila , chociaż sklep obsługuje samodzielnie ...

Proszę o pomoc 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @atelierofturbans, czy Twój problem jest nadal aktualny?

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@atelierofturbans  kiedyś był podobny problem to wyszło na to że gość nie opłacił jakiejś tam usługi płatnej na swojej poczcie i dlatego mu nie przychodziło

Tu masz ten wątek: Brak powiadomień o prowadzonej dyskusji ze sprzedawcą 

oznacz moderatorów

atelierofturbans
#8 Zapaleniec#

Dziękuje bardzo 

uporalam się z problemem . 
wszystko już działa 🙂 Dziekuje

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@atelierofturbans  fajnie by było jak byś podzielił się rozwiązaniem. (czy to błąd systemowy, sprzętowy czy czynnik ludzki) Może w przyszłości ktoś inny z mając podobnym problemem miał by podpowiedz jak taki problem rozwiązać.

oznacz moderatorów

atelierofturbans
#8 Zapaleniec#

Wszystko okazało sie po sprawdzeniu filtrów poczty , zostały nałożone jakieś filtry które automatycznie odczytywały wiadomości . Ale musiałam to zrobić przypadkiem może niezablokowanym telefon w torebce lub cos podobnego . Dziękuje 🙂

oznacz moderatorów