Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , Od 24H nie otrzymuje powiadomień o sprzedanym produkcje , wyborze formy zapłaty i dostawy oraz informacji o nowej wpłacie . Sprawdzałam czy ktoś nie usunął powiazań z kontem , nie zmienił emaila , chociaż sklep obsługuje samodzielnie ...
Proszę o pomoc
Cześć @atelierofturbans, czy Twój problem jest nadal aktualny?
@atelierofturbans kiedyś był podobny problem to wyszło na to że gość nie opłacił jakiejś tam usługi płatnej na swojej poczcie i dlatego mu nie przychodziło
Dziękuje bardzo
uporalam się z problemem .
wszystko już działa 🙂 Dziekuje
@atelierofturbans fajnie by było jak byś podzielił się rozwiązaniem. (czy to błąd systemowy, sprzętowy czy czynnik ludzki) Może w przyszłości ktoś inny z mając podobnym problemem miał by podpowiedz jak taki problem rozwiązać.
Wszystko okazało sie po sprawdzeniu filtrów poczty , zostały nałożone jakieś filtry które automatycznie odczytywały wiadomości . Ale musiałam to zrobić przypadkiem może niezablokowanym telefon w torebce lub cos podobnego . Dziękuje 🙂