anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak etykiety w InPost pomimo statusu opłacone

Respivent
#10 Popularyzator#

Czy ktoś ma pomysł dlaczego Manager Paczkomaty nie pobiera zamówienia z Allegro, a tym samym nie istnieje etykieta pomimo statusu opłacone? Sprawdzone na Finanse, że klient opłacił.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#

@Respivent Może numer telefonu kupującego jest niepoprawny? Może podał telefon stacjonarny?

oznacz moderatorów

Respivent
#10 Popularyzator#

Komórkowy właśnie. Poprawny, bo dzwoniłam do klienta.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Respivent  

A może to nie jest paczkomat i trzeba rozwinąć zakładkę Wybierz typ przesyłki by zobaczyć zamówienie?

_____________
Kama
oznacz moderatorów

Respivent
#10 Popularyzator#

Wszystko wydaje się być ok. Wybrany prawidłowo paczkomat, wszystko jak w każdej innej przesyłce. Inne przesyłki na dziś do wysyłki mają prawidłowo stworzone etykiety. Ta jest pominięta. Nie wiadomo czego się uczepić, każdy szczegół zamówienia oglądam dwa razy i nie mogę dojść co poszło nie tak.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Respivent, czy mogę Cię prosić o numer zamówienia? Sprawdzimy to. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Respivent
#10 Popularyzator#

Kontaktowałam się wczoraj poprzez czat, potwierdzono mi, że z Waszej strony wszystko ok. Ale dane nie poszły do InPost. Więc skontaktowałam się przez czat z InPost, kazali kontaktować się z Allegro. Czyli zatoczyłam koło. A paczkę trzeba było wysłać. I wysłałam. Musiałam sobie poradzić. Bo jak to mówią "klient nasz pan" i mało go obchodzi, że problem jest.

oznacz moderatorów