Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś ma pomysł dlaczego Manager Paczkomaty nie pobiera zamówienia z Allegro, a tym samym nie istnieje etykieta pomimo statusu opłacone? Sprawdzone na Finanse, że klient opłacił.
@Respivent Może numer telefonu kupującego jest niepoprawny? Może podał telefon stacjonarny?
Komórkowy właśnie. Poprawny, bo dzwoniłam do klienta.
A może to nie jest paczkomat i trzeba rozwinąć zakładkę Wybierz typ przesyłki by zobaczyć zamówienie?
Wszystko wydaje się być ok. Wybrany prawidłowo paczkomat, wszystko jak w każdej innej przesyłce. Inne przesyłki na dziś do wysyłki mają prawidłowo stworzone etykiety. Ta jest pominięta. Nie wiadomo czego się uczepić, każdy szczegół zamówienia oglądam dwa razy i nie mogę dojść co poszło nie tak.
@Respivent, czy mogę Cię prosić o numer zamówienia? Sprawdzimy to. 🙂
Kontaktowałam się wczoraj poprzez czat, potwierdzono mi, że z Waszej strony wszystko ok. Ale dane nie poszły do InPost. Więc skontaktowałam się przez czat z InPost, kazali kontaktować się z Allegro. Czyli zatoczyłam koło. A paczkę trzeba było wysłać. I wysłałam. Musiałam sobie poradzić. Bo jak to mówią "klient nasz pan" i mało go obchodzi, że problem jest.