Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
mam pytanie dlaczego na skrzynkę pocztową dostaję tylko maila o wyborze sposobu zapłaty przez kupującego, a nie dostaję maila gdy płatność jest zakończona (Nowa wpłata od kupującego .........), proszę o info czy osobiście mogę to zmienić i gdzie, czy może to zrobić tylko ALLEGRO
@FIN-US czasem wiadomości przychodzą z opóźnieniem , wszystko masz tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/
poklikaj tu -https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto w zakładce ,,Zgody na powiadomienia ,,
@FIN-US Cześć. 🙂 Zdaje się, że nie masz zaznaczonej takiej opcji w ustawieniach. Przejdź do tej zakładki: https://allegro.pl/myaccount/
A co się stało z informacją odnośnie tego jaką formę płatności wybrał kupujący? Np. teraz nie widzę, czy jest to przelew tradycyjny czy inna forma, np. karta